leuke discussie over tankinhoud….. maar:
Ik heb een TZD, ZONDER stuurbekrachtiging en zonder getint glas….
Hoe weet ik nou ZEKER dat ik een 66 litertank heb?
Wellicht kan iemand een foto posten van de binnenkant achterbumper, daar zit bij mij wel iets wat op een “extra tank in de vulslang” lijkt….
Als dan ook iemand een foto post die ZEKER weet dat ie maar een 52 litertank heef,t dan kan iedereen voortaan zien wat ie nou onder de bx heeft liggen!
(ik tank t liefst zo laat mogelijk, dus wil het heeeeeeeeel graag weten)
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?
DaanDus schreef:leuke discussie over tankinhoud….. maar:
Ik heb een TZD, ZONDER stuurbekrachtiging en zonder getint glas….
Hoe weet ik nou ZEKER dat ik een 66 litertank heb?Wellicht kan iemand een foto posten van de binnenkant achterbumper, daar zit bij mij wel iets wat op een “extra tank in de vulslang” lijkt….
Als dan ook iemand een foto post die ZEKER weet dat ie maar een 52 litertank heef,t dan kan iedereen voortaan zien wat ie nou onder de bx heeft liggen!
(ik tank t liefst zo laat mogelijk, dus wil het heeeeeeeeel graag weten)
Alleen de 1.4tjes hebben volgens mij een kleinere tank, toch? Maarre, 1 keer leegrijden en dan tanken :
misschien even een nieuw topic aanmaken: “En wat mankeert er aan jouw klokkenspel?”
Erg sterke opmerking! Ik kan ‘t ook niet laten…. ook mijn klokkenspel is in goede conditie, doet ‘t altijd en alles is functioneel. Ik krijg er ook nooit klachten over trouwens
Harm schreef:misschien even een nieuw topic aanmaken: “En wat mankeert er aan jouw klokkenspel?”
Erg sterke opmerking! Ik kan ‘t ook niet laten…. ook mijn klokkenspel is in goede conditie, doet ‘t altijd en alles is functioneel. Ik krijg er ook nooit klachten over trouwens
‘t ging hier toch over een klokkenspel met een lichte vorm van Parkinson?? Daar kan ik ook nog wel een opmerking over verzinnen
Om ‘m stil te zetten moet je er een elastiekje omheen doen…..
Harm schreef:Om ‘m stil te zetten moet je er een elastiekje omheen doen…..
misschien wil ze dat wel helemaal niet
maar we gaan wel erg fftopic hoor!!!