Totaal aantal Berichten: 104
- Berlingo 1.9D MultiSpace
Ik veronderstel wel als je dit aankoopt, maar dan niet door een doe het zelver dat dit wel netjes is afgewerkt
Er bestaat ook iets als het geschikte staal om te plooien, dat geeft geen rimpels.
Mocht ik een bull-bar willen dan zou ik ze zelf maken met lasbochten, wel geen chroom geval dan…
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Sommigen zeggen dat een Bull bar verboden is voor de keuring in België :
Wat is daar nu van waar? :
is idd verboden voor de keuring in België
Vanaf dit jaar.
De oude mogen nog blijven staan.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:Vanaf dit jaar.
Mag het dan nog op een model van bouwjaar 2000 of hangt het af van de keuringskaart?
de mijne gaat er toch af voor de keuring! Het zijn CE gekeurde van fabriek af, maar toch geen risico nemen.
voor die 10 minuten dat het duurt om hem er op te zetten…
Berlingo 1.6HDI
heb er vorige week nog 1 kunnen afdraaien omdat die afgekeurd is, en die stond er ook al jaren op…
zal ook wel van het keuringsstation afhangen denk ik…
Als deze afgedraaid word voor de keuring en nadien er terug opgezet is dit dan niet strafbaar op de openbare weg?
Kan je er dan geen boete voor krijgen?
Re: Bullbar voor berlingo 1997
arie_ouwe schreef:Ben op zoek naar een bullbar voor berlingo 1. Heb een paar sites bezocht, maar volgens mij zijn die allemaal voor 2002+...
Please help me
Hoi. Als je die sites ziet, gewoon een @mail sturen met de vraag en je bouwjaar vermelden. Meestal hebben ze die nog wel hoor. Alleen worden de nieuwere modellen afgebeeld voor promo.
Totaal aantal Berichten: 257
- C4 (2004-heden) c4 1.6 coupe
- Jumper 2.2 hdi 150
Montage bull bar
Puntje ter overweging : vaak zit de bullbar vastgeschroeft voor op de bumper en onder aan het subframe.
Krijg je van de voorzijde een tik dan vangt normaliter jouw bumper de klap op, met een bull bar gemonteerd krijgt je subframe ook nog eens een klap te verwerken wat evt kan resulteren in flinke schade…...
Sidebars hebben meer nut…
C’est le Nooord!!!
Re: Montage bull bar
roel en pe schreef:Puntje ter overweging : vaak zit de bullbar vastgeschroeft voor op de bumper en onder aan het subframe.
Krijg je van de voorzijde een tik dan vangt normaliter jouw bumper de klap op, met een bull bar gemonteerd krijgt je subframe ook nog eens een klap te verwerken wat evt kan resulteren in flinke schade…...Sidebars hebben meer nut…
de sidebars zoals die van Marcel en mij hebben geen nut, buiten het mooie aspect! Ze zitten dieper dan de max breedte van de carrosserie dusja.
Sidebars die breder zijn dan je car. die hebben enkel nut.
Berlingo 1.6HDI
mijn leraar is afgekeurd geweest omdat hij op zijn peugeot camionette side bars had gezet
hij had ze op het chassis staan en dat mag niet, deze moeten op de carrosserie staan
en bull-bars mogen in belgië niet meer
Is dat dan enkel voor dubbel gebruik of ook voor lichte vracht :
Goh, ben ik blij dat het hier in Australie nog wel mag. Hier zie je zelfs BX’en nog rondrijden met een volledige bull bar of een nudge bar.
Zie foto van mijn auto hier. Hier is het vrij noodzakelijk als je buiten de stad rijdt om zo’n ding te hebben. Als je hier in het donker rijdt komen de kangoeroes op de lichten van je auto af en heb je dus binnen de kortste keren je hele voorkant aan gort liggen wat niet echt bevorderlijk is in the middle of nowhere.
Anyway, succes. Het heeft wel wat uitstraling ja.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat