Sinds kort ben ik in het bezit van een ontzettend mooie DS 20 Pallas gris palladium half automaat. Ik krijg hem eind november, volledig roestvrij, nooit gelast en recent perfekt gespoten. Ik volg het forum al enkele maanden.
Ik rij zelf een BMW 5-serie en bezit daarnaast een gerestaureerde 2CV en een Burton.
In de jaren 80 heb ik ruim 5 jaar een creme D super gehad tijdens mijn studententijd. Op de site van de RDW zag ik dat deze nog steeds rondrijdt!
Herkend iemand haar?? Kenteken GZ-47-GH
groeten,
marcel
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Je bedoelt denk ik GZ-47-GH?
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Sorry, ja dat bedoel ik!!
Totaal aantal Berichten: 1626
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
nooit gelast
dat mag ik toch hopen van wel.. of heeft citroen m in elkaar gelijmd.. Afgezien van het feit dat het niet na te gaan is, lijkt me met laswerk nadien niks mis.. als het maar netjes gebeurd. Een garage als blikwerk leeft ervan.. k’zou het liefst zo’n gelaste auto van ze willen..
waarom moet je er zo lang op wachten? tegen die tijd kan ze direct de schuur in voor de wintermaanden.
ik heb ook een 64 er waar nooit aan gelast is, dat wordt wel tijd onderhand!
.komma
Welkom, een DS erbij in Veghel, en veel plezier ermee !!
Als je haar hebt, kom ik haar wel een keertje bewonderen.
Het bericht dat zij ontzettend mooi is, had mij al eerder bereikt.
Ik heb afgelopen zaterdag een Renault 4 GTL opgehaald, dus wij kunnen die foto van ± 1985 anno 2008 weer opnieuw maken
Groeten, JoF
Jumpy 2.0 HDi 136 PK FAP 9/2008, Buscamperuitvoering (Gris Fer Metallic)
Xsara Picasso 1.6 Image 7/2007 (Gris Aluminium)
2CV6 Spécial 6/1988 (Blanc Meije)
Renault 4 TL Savane 1990 (Rouge), in restauratie
(in verleden 2x Acadiane, 3x2CV, DS21, Visa, GSA-Break, 2xBX D, 2xXantia D, C5 HDi)