Totaal aantal Berichten: 1420
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Afhangen gaat goed lukken, deze DS heeft al haar eigen plaatwerk nog.
Maar dat afhangen doet AR zelf.
We hebben de papieren bekeken en wat leuk is is dat ik deze DS van de eerste eigenaar heb gekocht!! Ik ben dus pas de 2de eigenaar!
- 2CV 6 Club
........
Het verhaal met deze DS wordt steeds gekker….
Ik had de centen om em te betalen op een Icesave spaarrekening gezet, nu zijn de nieuwsberichten zo dat je er gewoon niet meer bij kan, laat staan er een DS van betalen.. Dus stel dat ze klaar is, kan ik em nu niet betalen.. er is echt iets mee.. iets gunt mij die DS niet.. iets..
CLL Martin schreef:........
Ik had de centen om em te betalen op een Icesave spaarrekening gezet, nu zijn de nieuwsberichten zo dat je er gewoon niet meer bij kan, laat staan er een DS van betalen.. Dus stel dat ze klaar is, kan ik em nu niet betalen.. er is echt iets mee.. iets gunt mij die DS niet.. iets..
Jeetje ik zag het op hun website ! .. wat kloten zeg .. jij heb echt pech met DSén ! ..
Mijn DS—> http://www.mijnalbum.nl/Album=7MAOESVD
Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
CLL Martin schreef:........
Oei! Een kleine troost, ik heb ook geld op een Icesave rekening dus je bent de enige niet. Ik heb trouwens 100% vertrouwen dat we op een of andere manier ons geld wel terug krijgen, desnoods van de Nederlandse bank…
- 2CV 6 Club
Dat vertrouwen heb ik ook wel hoor, maar een gedeelte van dat geld heb ik over een paar weken natuurlijk nodig om die auto te betalen en we weten natuurlijk niet hoelang dit allemaal gaat duren…
Ai, ai, ai, dat is inderdaad knap vervelend want kan zo maanden gaan duren. Heb zelf ook wat bij Icesave staan maar is geluk maar klein bedrag.
Totaal aantal Berichten: 1234
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
De IJslandse overheid heeft de bank genationaliseerd en staat voor het volledige bedrag garant lees ik vanmorgen in de krant.
Ik hoop dat je op tijd bij je geld kan komen.
Peter.
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Helaas staat er ook dat de IJslandse overheid bankroet is…
- 2CV 6 Club
vlietmansje schreef:Helaas staat er ook dat de IJslandse overheid bankroet is…
Jep… dus waar blijft de nederlandse overheid nu met een reddinsplan??
owja, lees nu dat in Engeland de staat volledig garant wil staan, want ijsland gaat z’n verplichtingen niet nakomen aan de buitenlandse icesave klanten:
NU.nl:
Londen stelt gerustBritse spaarders die hun geld bij de IJslandse internetspaarbank Icesave hebben ondergebracht, kunnen erop rekenen dat zij al hun geld terugkrijgen. Dat heeft de Britse minister van Financiën Alistair Darling woensdag gezegd.
Normaal gesproken zou de IJslandse centrale bank de eerste 20.000 euro moeten vergoeden aan internationale spaarders als Icesave failliet gaat. IJsland weigert volgens Darling evenwel daar garanties over te geven. “De IJslandse regering, geloof het of niet, heeft mij verteld dat zij niet van plan is haar verplichtingen hier na te komen”, aldus Darling.
Het Britse garantiestelsel dekt spaartegoeden tot 50.000 pond. Maar Darling zei tegen de publieke omroep BBC dat de regering, gezien de “uitzonderlijke omstandigheden”, er in dit geval voor zal zorgen dat spaarders al hun geld terugkrijgen.
Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Ja, ik verwacht dat Bos ook met zo’n verklaring komt. Anders is het woord “vertrouwen” helemaal lucht geworden…
Ai, dat is niet zo fraai. Ik hoop dat je op tijd bij je centen kunt komen.
Heb je al een spuiter gevonden?
- 2CV 6 Club
Erict schreef:Ai, dat is niet zo fraai. Ik hoop dat je op tijd bij je centen kunt komen.
Heb je al een spuiter gevonden?
Ja, een hele goede.. en die hebben het dus druk, dus gaat er pas vrijdag naartoe.
Als de eerste 20k niet gegarandeerd kan worden door de staat Ijsland en de Nederlandse staat springt dan niet bij, kan ik de DS niet betalen. Dan ben ik ook nogges mijn aanbetaling kwijt enz enz.. Ik ben benieuwd waar dit allemaal op uit gaat komen..
Totaal aantal Berichten: 3833
- CX 2200
- CX 2200
oei…..
succes, klote zeg.
Net het nieuws van Icesave gelezen. kZou mn DS niet laten spuiten maar eerst afwachten wat er gaat gebeuren met je geld. Anders houden ze straks je DS vast
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Hoor net dat je van wouter een ton terugkrijgt, spuiten die hap!