7 van de 22
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

BX TZD-turbo (berline)
Auzz
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 135

Gepost: 13 mei 2005 10:59 AM
  [ # 91 ]

Gefeliciteerd Bram.. Fijn om te zien dat je toch nog een Tzd Turbo hebt gevonden!

)

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 13 mei 2005 01:08 PM
  [ # 92 ]

Gefeliciteerd Bram!! Dat je er nog maar heel lang plezier van mag hebben.  Very Happy Very Happy

Enne, het subframe heb je wel gecheckt?  Confused

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 13 mei 2005 01:09 PM
  [ # 93 ]

Gefeliciteerd! Nu alleen nog een andere strip in de achterbumper Razz

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 13 mei 2005 02:57 PM
  [ # 94 ]

ziet er goed uit bram…

Whisper:ik vind die wieldoppen wel mooi ziet er strak uit

veel KM toegewenst Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 13 mei 2005 03:05 PM
  [ # 95 ]
winnetou schreef:

Enne, het subframe heb je wel gecheckt?  Confused

Ik heb er zelf vorige week met m’n neus onder gestaan op de brug en dat is dik in orde Wink
Die is wel een wat vettig/zwart, maar niet zoals bij de vorige 2 tzd-turbo’s…die dropen van de olie Confused

Ik zal proberen om er foto’s van te maken als hij nieuwe motorolie krijgt.

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 13 mei 2005 05:28 PM
  [ # 96 ]

Mooi!! Lekker vettig zwart laten zijn, dan moet dat geen problemen opleveren. Overigens, na het laswerk van Van der Laan aan het subframe van mijn BX is het tot nu toe allemaal keurig in elkaar gebleven. Operatie is blijkbaar toch wel heel goed gelukt.  Cool

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 13 mei 2005 08:57 PM
  [ # 97 ]

Zo…...voorzien van nieuwe olie….alle filters (brandstof, olie en lucht), plus 1 nieuwe band (Michelin)...meteen even gekeken hoe de remmen eruit zagen…..er zaten rondom nieuwe schijven + blokken onder….dus Massoud zei : * Mijnhier…...nog prima auto…jij hem wel houden nu ?* Laughing

De arme man heeft mij in 2 jaar tijd al met (ehh…effe tellen).....een stuk of 6 andere auto’s gezien. Cool

had helaas mijn digitale camera vergeten, daarom maar even met het mobieltje een paar foto’s gemaakt, die helaas van mindere kwaliteit zijn :

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 13 mei 2005 09:23 PM
  [ # 98 ]

Dat ziet er allemaal keurig droog uit hoor!!! (inderdaad jammer dat de foto’s niet zo heel duidelijk zijn!) Dan is mijn TZD T toch vochtiger hoor, hoewel ‘t daar ook niet bepaald druipt van de olie!
  Maarre: Mijnhier…...jij hem wel houden nu hoor!!!!  Wink

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 13 mei 2005 10:13 PM
  [ # 99 ]

Gefeliciteerd met BX nummer 621 Smile. Hopen dat dit hem dan is Smile. Hij ziet er iig goed uit.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 14 mei 2005 01:14 AM
  [ # 100 ]
sans-pareil schreef:

Gefeliciteerd met BX nummer 621 Smile

Nou niet gaan overdrijven hè.......het pas de 619’e Twisted Evil

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 14 mei 2005 03:25 AM
  [ # 101 ]

hehe Smile

Moet toegeven toen ik in je onderschrift BX TZD Turbo (92) zag staan ik mezelf er wel op betrapte dat ik een fractie van een seconde bij mezelf dacht “92 is wel een heleboel autos” Smile.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

karel
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 14 mei 2005 04:03 AM
  [ # 102 ]
sans-pareil schreef:

hehe Smile

Moet toegeven toen ik in je onderschrift BX TZD Turbo (92) zag staan ik mezelf er wel op betrapte dat ik een fractie van een seconde bij mezelf dacht “92 is wel een heleboel autos” Smile.

Is het ook, vandaar dat Bram’s sig alleen de stand van de afgelopen 14 jaar weergeeft anders wordt de lijst te lang Wink

Ich bin ein Breaker

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 14 mei 2005 03:36 PM
  [ # 103 ]
karel schreef:
sans-pareil schreef:

hehe Smile

Is het ook, vandaar dat Bram’s sig alleen de stand van de afgelopen 14 jaar weergeeft anders wordt de lijst te lang Wink

Je wilt niet weten wat ik daarvoor allemaal heb gehad….maar dat waren geen Citroen’s….wel andere Franse merken overigens Wink
(en een enkele Ford, Fiat er tussendoor)
Die lijst moet nog ergens in een voorstellings-draadje staan. Cool

Maar vooral Simca’s….HEEL veel Simca’s en ook Renaul’s…..(ik was toen vaste klant bij een grote verfhandel).... kocht ik een 2e hands Simca, dan meteen een pot plamuur kopen daar Surprisedops:

Profiel  

karel
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 14 mei 2005 11:09 PM
  [ # 104 ]
Bram schreef:
karel schreef:
sans-pareil schreef:

hehe Smile

Je wilt niet weten wat ik daarvoor allemaal heb gehad….maar dat waren geen Citroen’s….wel andere Franse merken overigens Wink
(en een enkele Ford, Fiat er tussendoor)
Die lijst moet nog ergens in een voorstellings-draadje staan. Cool

Maar vooral Simca’s….HEEL veel Simca’s en ook Renaul’s…..(ik was toen vaste klant bij een grote verfhandel).... kocht ik een 2e hands Simca, dan meteen een pot plamuur kopen daar Surprisedops:

En ook bij de ijzerwarenhandel denk ik, 2e rol kippengaas halve prijs? Smile

Ich bin ein Breaker

Profiel  

EW
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 15 mei 2005 12:20 PM
  [ # 105 ]

ik mis in de lijst van de afgelopen 14 jaar toch een Xantia TD en de enige constante factor: de 1.9D van Renz waar je volgens mij ondertussen toch meer mee hebt gereden dan in je eigen auto’s

Profiel  

7 van de 22
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook