Gefeliciteerd Bram.. Fijn om te zien dat je toch nog een Tzd Turbo hebt gevonden!
)
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gefeliciteerd Bram!! Dat je er nog maar heel lang plezier van mag hebben.
Enne, het subframe heb je wel gecheckt?
Gefeliciteerd! Nu alleen nog een andere strip in de achterbumper
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ziet er goed uit bram…
Whisper:ik vind die wieldoppen wel mooi ziet er strak uit
veel KM toegewenst
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
winnetou schreef:Enne, het subframe heb je wel gecheckt?
Ik heb er zelf vorige week met m’n neus onder gestaan op de brug en dat is dik in orde
Die is wel een wat vettig/zwart, maar niet zoals bij de vorige 2 tzd-turbo’s…die dropen van de olie
Ik zal proberen om er foto’s van te maken als hij nieuwe motorolie krijgt.
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Mooi!! Lekker vettig zwart laten zijn, dan moet dat geen problemen opleveren. Overigens, na het laswerk van Van der Laan aan het subframe van mijn BX is het tot nu toe allemaal keurig in elkaar gebleven. Operatie is blijkbaar toch wel heel goed gelukt.
Zo…...voorzien van nieuwe olie….alle filters (brandstof, olie en lucht), plus 1 nieuwe band (Michelin)...meteen even gekeken hoe de remmen eruit zagen…..er zaten rondom nieuwe schijven + blokken onder….dus Massoud zei : * Mijnhier…...nog prima auto…jij hem wel houden nu ?*
De arme man heeft mij in 2 jaar tijd al met (ehh…effe tellen).....een stuk of 6 andere auto’s gezien.
had helaas mijn digitale camera vergeten, daarom maar even met het mobieltje een paar foto’s gemaakt, die helaas van mindere kwaliteit zijn :
Dat ziet er allemaal keurig droog uit hoor!!! (inderdaad jammer dat de foto’s niet zo heel duidelijk zijn!) Dan is mijn TZD T toch vochtiger hoor, hoewel ‘t daar ook niet bepaald druipt van de olie!
Maarre: Mijnhier…...jij hem wel houden nu hoor!!!!
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gefeliciteerd met BX nummer 621 . Hopen dat dit hem dan is . Hij ziet er iig goed uit.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:Gefeliciteerd met BX nummer 621
Nou niet gaan overdrijven hè.......het pas de 619’e
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
hehe
Moet toegeven toen ik in je onderschrift BX TZD Turbo (92) zag staan ik mezelf er wel op betrapte dat ik een fractie van een seconde bij mezelf dacht “92 is wel een heleboel autos” .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:hehe
Moet toegeven toen ik in je onderschrift BX TZD Turbo (92) zag staan ik mezelf er wel op betrapte dat ik een fractie van een seconde bij mezelf dacht “92 is wel een heleboel autos” .
Is het ook, vandaar dat Bram’s sig alleen de stand van de afgelopen 14 jaar weergeeft anders wordt de lijst te lang
Ich bin ein Breaker
karel schreef:sans-pareil schreef:hehe
Is het ook, vandaar dat Bram’s sig alleen de stand van de afgelopen 14 jaar weergeeft anders wordt de lijst te lang
Je wilt niet weten wat ik daarvoor allemaal heb gehad….maar dat waren geen Citroen’s….wel andere Franse merken overigens
(en een enkele Ford, Fiat er tussendoor)
Die lijst moet nog ergens in een voorstellings-draadje staan.
Maar vooral Simca’s….HEEL veel Simca’s en ook Renaul’s…..(ik was toen vaste klant bij een grote verfhandel).... kocht ik een 2e hands Simca, dan meteen een pot plamuur kopen daar ops:
Bram schreef:karel schreef:sans-pareil schreef:hehe
Je wilt niet weten wat ik daarvoor allemaal heb gehad….maar dat waren geen Citroen’s….wel andere Franse merken overigens
(en een enkele Ford, Fiat er tussendoor)
Die lijst moet nog ergens in een voorstellings-draadje staan.Maar vooral Simca’s….HEEL veel Simca’s en ook Renaul’s…..(ik was toen vaste klant bij een grote verfhandel).... kocht ik een 2e hands Simca, dan meteen een pot plamuur kopen daar ops:
En ook bij de ijzerwarenhandel denk ik, 2e rol kippengaas halve prijs?
Ich bin ein Breaker
ik mis in de lijst van de afgelopen 14 jaar toch een Xantia TD en de enige constante factor: de 1.9D van Renz waar je volgens mij ondertussen toch meer mee hebt gereden dan in je eigen auto’s