voge schreef:jebbers schreef:Door vakantie heb ik niet kunnen reageren, maar bij deze: goed geregeld! ik zal kijken of ik dan kan komen, heb op zaterdag namelijk altijd andere verplichtingen.
Lijkt me gezellig, je weet ‘t vroeg genoeg toch?? Hopelijk tot zaterdag 4 juni!!!
Damn, heb ff zitten kijken en 4 juni is helaas geen optie voor mij. Iedereen die gaat veel plezier gewenst!
renz schreef:helaas,........... voor mij is dat ook geen optie! ik kan wel even heen en weer vliegen op de 4de maar dat vind mijn baas niet zo leuk denk ik!
Het aantal deelnemers met een Witte Xantia 1.9D zakt opeens met 50%
ZX1.4i schreef:renz schreef:helaas,........... voor mij is dat ook geen optie! ik kan wel even heen en weer vliegen op de 4de maar dat vind mijn baas niet zo leuk denk ik!
Het aantal deelnemers met een Witte Xantia 1.9D zakt opeens met 50%
Dus nu is jou witte Xantia 1.9D 100%
voge schreef:Dus nu is jou witte Xantia 1.9D 100%
Ja zo kun je het ook bekijken
Het leukste klusje aan mijn Xantia is inmiddels al gedaan, de multi-riem en de spanrollen, helaas kon dit niet meer wachten.
Ik ga eens kijken wat ik kan vinden aan mijn Xantia om te sleutelen voor op de meeting. Of er moeten mensen zijn die ook hun spanrollen/multi-riem willen vervangen
Jaaa, ik weet nu wat ik ga doen op 04-06!!!
Stond net achter mijn TZI en zag dit verschijnsel: /—| (linkerachterdraagarmlagers versleten, rechts al gedaan). Moet dus maar eventjes draagarmlagers gaan vervangen. Een aantal vragen:
- Wat moet ik zelf meenemen, behalve een lagersetje?
- Is er iemand die mij hierbij wat aanwijzingen kan geven?
Dus toch nog een leuk klusje te doen!!!
Groeten,
Serge.
Heren en Dames vergeten we niet tussen al dat sleutel geweld ook iets voor de inwendige mens mee te nemen
Verder zijn er nog genoeg kaarten vrij voor deelnemers en toeschouwers om te komen kijken of mee te doen, dus meld je aan en mis deze gezellige dag niet
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
bij mij staan ze allebei /—\ zo helaas ops:
voge schreef:Jaaa, ik weet nu wat ik ga doen op 04-06!!!
Stond net achter mijn TZI en zag dit verschijnsel: /—| (linkerachterdraagarmlagers versleten, rechts al gedaan). Moet dus maar eventjes draagarmlagers gaan vervangen. Een aantal vragen:
- Is er iemand die mij hierbij wat aanwijzingen kan geven?
Serge.
http://www.citroenbx.nl/frame-tech.htm
dan onder “onderhoud” (jaja onderhoud is het dus)
daarna “ophanging” (logisch)
en vervolgens “draagarmlagers”
en voila hier wordt uitgelegd wat en hoe precies + wat je allemaal nodig hebt
wie weet kom ik mijn nieuwe bixje ook wel “showen”
2cv6 Special ‘84 21.000 - 84.000 km
Visa 17 RD ‘86 121.000 - 179.000 km
BX TZD S ‘93 223.000 - 266.000 km
voge schreef:Jaaa, ik weet nu wat ik ga doen op 04-06!!!
- Is er iemand die mij hierbij wat aanwijzingen kan geven?Dus toch nog een leuk klusje te doen!!!
Groeten,
Serge.
een setje draagarmlagers… verders hebbie niks nodig.
Als !!!! Peter er plek voor heeft, repareren we dat armpie even, houd er rekening mee dat Peter een kleine vergoeding (kan/zal) vragen voor het gebruik van de brug ed..
greets van wupke:die zoiets wel gein vind, mits zich de gelegenheid ertoe leent.
kreazyV8wuppo schreef:voge schreef:Jaaa, ik weet nu wat ik ga doen op 04-06!!!
- Is er iemand die mij hierbij wat aanwijzingen kan geven?Dus toch nog een leuk klusje te doen!!!
Groeten,
Serge.
een setje draagarmlagers… verders hebbie niks nodig.
Als !!!! Peter er plek voor heeft, repareren we dat armpie even, houd er rekening mee dat Peter een kleine vergoeding (kan/zal) vragen voor het gebruik van de brug ed..
greets van wupke:die zoiets wel gein vind, mits zich de gelegenheid ertoe leent.
Ik zal een setje draagarmlagers ophalen bij Hesselink, heb ‘k ook weer een gezellig middagje
Ik hoop dat ‘t 04-06 kan maar, ik heb ‘t al eerder gezegd, lukt ‘t niet dan is er vast nog wel iets anders te doen hoor, geen probleem!! En die vergoeding—> ‘t blijft vast ver onder de dealerprijzen
Misschien een idee om flyers te maken?
Zo kunnen we andere Citroen rijders uitnodigen voor het forum en de sleutelmeeting.
Het is dan de bedoeling om deze onder de wisser van de Citroenen bij je in de buurt te steken.
ZX1.4i schreef:Misschien een idee om flyers te maken?
Zo kunnen we andere Citroen rijders uitnodigen voor het forum en de sleutelmeeting.Het is dan de bedoeling om deze onder de wisser van de Citroenen bij je in de buurt te steken.
Ik flyer wel mee hoor, alleen ‘t is vanuit zierikzee wat ver dus ik denk dat ‘t rendement minimaal is hoor…
04-06 dat is over 2 weken…ikke kom als het goed is, even kijken of ik niet moet werken en ik kan flyeren in omg. Den Bosch maar vooral eindhoven, redelijk rendement dus..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Kan iemand flyers ontwerpen? ik ben niet zo handig op dat punt ops:
Simpele Ziel schreef:04-06 dat is over 2 weken…ikke kom als het goed is, even kijken of ik niet moet werken en ik kan flyeren in omg. Den Bosch maar vooral eindhoven, redelijk rendement dus..
Gezellig ‘t is inderdaad over twee weken
ZX1.4i schreef:Kan iemand flyers ontwerpen? ik ben niet zo handig op dat punt ops:
Ik al helemaal niet eigenlijk