Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
DIEHARD schreef:En wat is die oplossing?
De oplossing was ik vergeten te vermelden maar het is een financiele vergoeding van mij rechtsbijstand en ik heb een klein deel betaald van de rekening.
Ben er dus financieel beter op geworden maar ik blijf met een niet zo’n mooi interieur zitten….
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
mpostma schreef:citro-power schreef:Goede les geweest , daar breng ik dus nooit weer wat heen , en ik kan het iedereen afraden om dat wel te gaan doen.
Ik zal verder me er niet over uitlaten waar het geweest is maar alles gaat netjes en vriendelijk , tot er iets misgaat dan breekt de hel los.
Ik word toch wel nieuwsgierig door dit soort quotes. Nu betreft het wellicht een bedrijf in de regio Drenthe Zuid-Oost waar ik me mogelijk niet zo snel zou vervoegen vanuit Noord-Brabant, maar het is toch lastig om mensen af te raden “daar” naar toe te gaan als ze je daar verder geen mededelingen over doet.
Tja , wat ik ook al eerder aan heb gegeven vind ik het niet iets om
de naam van het bedrijf hier te noemen.
Maar het is inderdaad in het noorden van het land.
Totaal aantal Berichten: 425
- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
citro-power schreef:DIEHARD schreef:En wat is die oplossing?
De oplossing was ik vergeten te vermelden maar het is een financiele vergoeding van mij rechtsbijstand en ik heb een klein deel betaald van de rekening.
Ben er dus financieel beter op geworden maar ik blijf met een niet zo’n mooi interieur zitten….
Dus eigenlijk geen goede oplossing, een goede oplossing was geweest een hersteld interieur. Maar goed, je hebt iig iets…
Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
DIEHARD schreef:citro-power schreef:DIEHARD schreef:En wat is die oplossing?
Dus eigenlijk geen goede oplossing, een goede oplossing was geweest een hersteld interieur. Maar goed, je hebt iig iets…
Ja , dat was het mooiste geweest maar dan laat je het op een rechtszaak aankomen en dat gaat ontzettend lang duren.
En je moet dan met getuigen kunnen bewijzen dat het interieur netjes was op de dag dat je de GS heen bracht , anders is het woord tegen woord.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Mag een slotje op dit topic , de GS heeft een niewue liefhebber gevonden.