Totaal aantal Berichten: 99
Geregistreerd: 05-05-2005
- Visa Chrono
- C3 Picasso 1.6 HDi Exclusive
@ djmoqua; Dan heb je onze mailing van 7-8-2007 vast over het hoofd gezien. Maar zoals gezegd… No hard feelings. Ik PB je even.
http://www.mijnalbum.nl/Album-HATT6EVF en http://www.mijnalbum.nl/Album=LPT664RG
Chrono84 schreef:@ djmoqua; Dan heb je onze mailing van 7-8-2007 vast over het hoofd gezien. Maar zoals gezegd… No hard feelings. Ik PB je even.
Dat zal dan wel ja!
PB gelezen en beantwoord.
Over “sportvisa” gesproken: heb je al op mijn draadje gekeken? (klik op het percentage in mijn onderschrift).
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Je kan van een visa diesel een Gti maken, de diesels hebben namelijk wel zo`n steun in het rechterbinnenscherm, de binnenschermen zijn ook heel anders dan de gewone benzinevisa`s .
De voortrein is ook groter en zwaarder uitgevoerd met betere remmen e.d.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Maurice van Mourik schreef:Je kan van een visa diesel een Gti maken, de diesels hebben namelijk wel zo`n steun in het rechterbinnenscherm, de binnenschermen zijn ook heel anders dan de gewone benzinevisa`s .
De voortrein is ook groter en zwaarder uitgevoerd met betere remmen e.d.
Bovendien hebben de Visa Diesel en de GTi, in tegenstelling tot de andere uitvoeringen, 4-gaats velgen in plaats van 3-gaats. Logisch wel, er komt immers meer kracht op te staan in principe.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Bij de diesel niet echt hè peter???
Desalniettemin had de visa GT ook 3 gaats
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Maurice van Mourik schreef:Bij de diesel niet echt hè peter???
Desalniettemin had de visa GT ook 3 gaats
Jawel, een diesel levert toch meer kracht, alleen niet zo verrekte snel als een GTi.
GT heeft inderdaad wel 3 gaats, maar daar ligt dan ook een 1.4 carburateurblok in, in plaats van een 1.6 injectie. Waarbij de 1.4 van de GT een enkele carb heeft, tegenover een dubbele in de GT Spirit 330/Chrono/Mille Pistes(/14S?).
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio