karel schreef:WYD schreef:Ik heb ook 2 mooie Gti 16v/chic stuurtjes, maar doe deze ook niet weg.
Wees daar zuinig op want veel sturen verkruimelen toch wel in de loop der jaren; over een paar jaar je auto weg moeten doen omdat je geen lekker stuur meer hebt is toch wel erg beroerd he?
De ene zit uiteraard in m’n BX en heeft helaas al een klein scheurtje, maar wordt verder goed verzorgd (ik draag ook geen ringen!).
De ander ligt binnen en wordt wel op gelet
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
OP marktplaats een Bx 4 spaak sport stuur
iemand interessse?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
jah die bedoel ik
ik had wel belang bij die side skirts
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Dat weet vast iedereen al, maar het stuur uit een Sport is niet handig om in een type 2/3 BX te zetten… dan gaat je richtingaanwijzer namelijk niet meer automatisch uit
Een stuurtje uit een BX sport past volgens mij niet eens.
Dan moet je ook de stuuras etc. overzetten
WYD schreef:Een stuurtje uit een BX sport past volgens mij niet eens.
Dan moet je ook de stuuras etc. overzetten
Een type-1 stuur (dus t/m 1986) past inderdaad niet op een type-II BX.
Maar die op de foto van hierboven is, als ik het goed zie….wel een type-II stuur.
Bram schreef:
Maar die op de foto van hierboven is, als ik het goed zie….wel een type-II stuur.
Als mijn ogen me niet bedriegen, dan is het toch echt een stuur van een BX Sport, dus een BX type 1.
Zie ook deze afbeelding:
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik ben toch echt 99% zeker van mijn zaak, ook gezien de advertentie
WYD schreef:Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik ben toch echt 99% zeker van mijn zaak, ook gezien de advertentie
Ik denk ook dat je gelijk hebt…...ik kon het moeilijk zien op de foto van de advertentie.
De stuurtjes lijken zo op de foto ook wel op elkaar.
In het echt kun je natuurlijk wel goed de verschillen zien, maar zelfs dan lijken ze nog op elkaar.
Het gaat in die advertentie inderdaad om een BX Sport-stuur, oftewel een stuur inclusief een deel stuurstang van ongeveer 40 cm, welke absoluut niet past in een BX type 2/3.
Ik heb nog een verkruimeld 16V-stuur liggen (heb Bram daar inmiddels over geïnformeerd middels PB), zal er morgen ff een foto van maken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Hehe, voor een vriend een pookknop gaan hale bij de garage, kreeg er een stuur gratis bij. Hangt nu netjes op m’n kamer, past toch niet in m’n type 1.
Totaal aantal Berichten: 296
- ZX 1.8 Break aura
Dat is mooi..wellicht past hij wel op min type 2 haha
Rien
XBXG schreef:Het gaat in die advertentie inderdaad om een BX Sport-stuur, oftewel een stuur inclusief een deel stuurstang van ongeveer 40 cm, welke absoluut niet past in een BX type 2/3.
Ik heb nog een verkruimeld 16V-stuur liggen (heb Bram daar inmiddels over geïnformeerd middels PB), zal er morgen ff een foto van maken.
Nog hartstikke bedankt trouwens, dat ik jouw stuurtje mocht kopen!
Dat was ik namelijk vergeten te melden. 1 van de stuurtjes die ik heb komt bij Wouter vandaan, gekocht op de CF-forum meeting
Nog hartstikke bedankt trouwens, dat ik jouw stuurtje mocht kopen!
Dat was ik namelijk vergeten te melden. 1 van de stuurtjes die ik heb komt bij Wouter vandaan, gekocht op de CF-forum meeting
Volgens mij heeft bijna iedere forum-BX wel ergens een onderdeel zitten dat van Wouter vandaan komt….
In m’n GTi heb ik geen wouter-delen, in m’n progress die ik hiervoor had waren de deruvangertjes des wouters.