Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Compleet laten spuiten , niet erg veel werk meer en je hebt geen kleurverschil > veel mooier resultaat.
En ehh , we hebben het toch over een GS/A ? Dan worden er toch geen compromie’s gedaan :
Okee, dat is duidelijk
en de poll liegt er ook niet om dus dan word het toch geheel overspuiten in de orginele kleur. Zal komende week de spuiter maar weer s bellen. Hopelijk weet ie nu eindelijk wanneer hij er tijd voor heeft
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
nou, het is bijna zover, 15 oktober gaat de gsa naar de spuiter. Begin oktober ga ik beginnen de gsa te strippen en rond volgende week ga ik beginnen met de portieren die ik in de schuur heb staan te ontdoen van alle aanbouwdelen en deze vast vetvrij te maken. Uiteraard zullen er foto,s volgen van het af en op bouwen van de auto. Maar ook nog enkele detail foto,s van de plekken waar het hele verhaal om begonnen is.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Afgelopen weekend al het plaatwerk voor de opknapbeurt van mijn gsa naar de plaatwerkerij gebracht waar de delen verder strak gemaakt zullen worden. Er zit geen rottigheid aan, maar wel enkele deukjes van de plaatsen waar ze allemaal opgeslagen hebben gestaan voordat ik ze kocht waarschijnlijk. Als ze daar klaar mee zijn kan de auto erheen voor de rest van het overspuitwerk, nadat ik dan de diverse delen vervangen heb. Het word echt een winterklusje dus men vertelde mij dat het wel enige tijd kon duren voordat ze klaar zijn de auto zelf te ontvangen. Ikheb daarom maar besloten in tussentijd weer lekker met de auto te gaan rijden, en dus de auto weer in elkaar gezet. De bumpers ,grille en koplampen ed waren er al uit namelijk. Nu rijd ze dus weer tijdelijk rond.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Ik heb contact gehad met het schade bedrijf over hoe de zaken ervoor staan met mijn plaatwerk. Ze hebben het van zolder gehaald en denken binnenkort te gaan beginnen Ik zal ze mss meer achter hun broek moeten zitten. Begint wel lang te duren zo. Maargoed de gsa reed nog dus kon ik er lekker van genieten. ..... Tot afgelopen zaterdagochtend ene mongool het nodig vond alle 4 mijn banden lek te steken met een mes. Wat een trieste aanblik was, en is het!! Als het goed is komen er woensdag 4 nieuwe vredesteinbanden binnen in 155r13. 145 was niet aan te komen bij mijn banden leverancier….. dus noodgedwongen krijgt de gsa nu dus 4 nieuwe banden dankzij die ene k***** hond die niet met z,n poten van andermans spullen af kan blijven!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Ik heb contact gehad met het schade bedrijf over hoe de zaken ervoor staan met mijn plaatwerk. Ze hebben het van zolder gehaald en denken binnenkort te gaan beginnen Ik zal ze mss meer achter hun broek moeten zitten. Begint wel lang te duren zo. Maargoed de gsa reed nog dus kon ik er lekker van genieten. ..... Tot afgelopen zaterdagochtend ene mongool het nodig vond alle 4 mijn banden lek te steken met een mes. Wat een trieste aanblik was, en is het!! Als het goed is komen er woensdag 4 nieuwe vredesteinbanden binnen in 155r13. 145 was niet aan te komen bij mijn banden leverancier….. dus noodgedwongen krijgt de gsa nu dus 4 nieuwe banden dankzij die ene k***** hond die niet met z,n poten van andermans spullen af kan blijven!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007
- BX GTI 16V MK1
Tsja… wat moet je hier nu van zeggen… waarschijnlijk dronken tieners of zoiets… om vanuit je vel te springen. Ik hoop dat de woede iets is gekoeld inmiddels.
Lijkt een beetje op de politie hier in Bilbao trouwens. Die kunnen ook niet met hun handen van andermans auto afblijven
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)
ik heb het gelezen ja, weggesleept!. maar je kon daarna weer rijden iig. Mijn auto gaat nog ff geen kant op
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Zo klein update, we hebben weer een jaar apk!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gefeliciteerd!
Citroen!
Art schreef:Zo klein update, we hebben weer een jaar apk!
Dacht dat oldtimers tegenwoording 2 jaar APK kregen? Of is daar weer een speciale regel voor?
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Geldt alleen indien auto ouder is dan 30 jaar.
Citroen!
Ok dan. Blijf het een beetje vreemd vinden dat die oude auto’s eens per twee jaar moeten.
Vanaf volgend jaar hoeft ie nog maar om de 2 jaar apk, dan is ie 30 pas.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
PSA schreef:Ok dan. Blijf het een beetje vreemd vinden dat die oude auto’s eens per twee jaar moeten.
Als je er even goed over nadenkt, is het waarschijnlijk minder vreemd voor je…
Citroen!