Hilgert schreef:Nou mijn topic is dus gesloten…logisch want het is een dubbele post. Alleen wel lastig dat ik geen gebruik mag maken van de zoekfunctie op dit forum, anders had ik dit topic wel gevonden
Ga via forum links boven en daar zoeken, dat werkt wel.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
kzit te overwegen om van mn id uit 61 ook een hotrod te maken..
Totaal aantal Berichten: 25612
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
bartjes schreef:[
In america moest het hydraulisch systeem wel anders, meer complex ..
Ook niet waar. De SM is hydraulisch geheel identiek aan de Euro modellen.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Haha, humor Kun je m in fotoshop ook niet effe overspuiten?
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
past er totaal niet bij vind ik…
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Totaal aantal Berichten: 783
Geregistreerd: 16-06-2005
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
AZ schreef:kzit te overwegen om van mn id uit 61 ook een hotrod te maken..
Die goedkope Halfordswieldoppen maken ‘t helemaal af.
Geweldig, wat een smaak!
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Die goedkope Halfordswieldoppen maken ‘t helemaal af.
dank dank… Dit om het dure spuitwerk te compenseren
AZ schreef:geen ID wat zoiets zou kosten. Ze blijft lekker zo…. wat een schoonheid
Sjees!! IK zat me te verbazen hoe je in 10 minuten die bekleding zo mooi beige gekregen had . Zo van “hoe flikt die gozer dat” toen ik daarna pas zag dat je de originele foto gewoon zwart/wit gemaakt had.
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
zo bedoel je….
Als je 400+ PK loslaat op een hydrolische wielophanging dan gaan er erg interessante dingen gebeuren, lijkt me
Dus ik denk dat je echt wel een iets steviger bochtgedrag wil dan een standaard DS…
Een geweldig project!!
Al dat geneuzel over originaliteit Een achterhaald concept vind ik hoor
we gaan rustig verder…..
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Sjoerdvleugel schreef:Als je 400+ PK loslaat op een hydrolische wielophanging dan gaan er erg interessante dingen gebeuren, lijkt me
Nee hoor, er zijn proto Sm’s gebouwd met 380-450 pk. Gewoon met voorwielaandrijving en hydraupneumatische ophanging. Gaat prima.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ook nog een xantia met 705 bhp en HP geveerd…......
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 2967
Geregistreerd: 15-01-2007
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Volgens mij kun je met de bollen en dempers alle kanten uit.
Remmen is ander verhaal, de aandrijfassen moeten alle remkracht overbrengen naar de wielen, blijven die heel als je de remschijven/blokken vergroot?