Weet iemand of er ergens een PDF van het instructieboekje (1981) te downloaden is? Googlen leverde me niks op.
Concrete aanleiding is het knopje op de rechtersatelliet waarvan ik dacht dat het ter controle van het oliedruklampje was (zoals je op een 2CV ook hebt). Als ik het indruk echter gaat er geen lampje branden… In de Haynes ontdekte ik dat er op de rechtersatelliet bij bepaalde modellen een knopje van de Econoscope zit. Nu is mijn GSA een ‘samengestelde’ dus het kan best zijn dat dit knopje uit zo’n Econoscope-GSA komt. Het symbooltje op de knop is een soort trechtertje. Het is het tweede knopje van boven, achterste rij.
ooit: Acadyane, Visa, ZX, BX 16 ‘92, 2CV6 ‘81, GS/A Pallas ‘81, XM 2.0 CT Turbo ‘94, XM 2.0i 16V SX ‘95, Saxo 1.1 SX ‘97, BX 14 RE ‘86, Ami 8 Break ‘75, AX 1.1 Spot ‘95, Xantia 1.8 16V ‘00, Saxo 1.1 ‘00
heden: 2CV6 ‘83, Xantia 1.8 16V ‘98, C3 ‘15
Re: Instructieboekje?
ZKH Dinges van Oranjes schreef:Weet iemand of er ergens een PDF van het instructieboekje (1981) te downloaden is? Googlen leverde me niks op.
Concrete aanleiding is het knopje op de rechtersatelliet waarvan ik dacht dat het ter controle van het oliedruklampje was (zoals je op een 2CV ook hebt). Als ik het indruk echter gaat er geen lampje branden… In de Haynes ontdekte ik dat er op de rechtersatelliet bij bepaalde modellen een knopje van de Econoscope zit. Nu is mijn GSA een ‘samengestelde’ dus het kan best zijn dat dit knopje uit zo’n Econoscope-GSA komt. Het symbooltje op de knop is een soort trechtertje. Het is het tweede knopje van boven, achterste rij.
Kan mijne wel even inscannen morgen als je wilt….pb me je mailadres maar even…
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Het knopje van de econoscoop zit er vaak wel maar het vacuum doosje onder de kap ontbreekt vaak.
Als je die gemonteerd hebt moet je vaak de lampjes en kabeltjes nog even aansluiten achterop je dashboard klokken.
Het lampje voor je oliedruk en je stop lampje kun je controleren met het knopje op je dashboard , niet op een sataliet.