Hallo allemaal,
Ik had voor citromobile een aantal flyers uitgeprint, ik was ze echter vergeten en heb daar dus niets gedaan. Nu keek ik vandaag naar buiten en ‘t was heerlijk weer.. Heb dus eventjes een rondje door Zierikzee gedaan met een paar flyertjes.. Ik heb te pakken gekregen:
- 3 redelijk mooie BXen
- 1 eend
- 2 Xantia’s
De oogst was redelijk schraal vandaag dus…
Ik dacht, misschien is ‘t leuk als er wat meer forummers zijn die dit af en toe eens doen!! Of gewoon standaard een stuk of 10 flyertjes in je auto leggen en als je iets moois tegenkomt—> onder de ruitenwisser ermee!!
Alleen een vraag—> waar staan die flyers ookal weer? ik kan ze niet meer vinden!?
Groeten,
Serge.
Misschien ook een idee om ze vannuit een vliegtuigje uit te strooien over de benelux?
Test
Je moet doen wat je niet laten kunt
Als jij ‘t voor elkaar krijgt om ze vanuit je vliegtuigje precies onder de ruitenwissers van mooie citroens te laten waaien—> Best handig!!!
Link naar de flyers weer gevonden!!
Daar wordt het al een stuk lastiger van…..
Maar al ik ooit nog eens met een vliegtuigje over nederland raas, dan neem ik een laptop en printer mee!!!
Test
Thijsvandebles schreef:Misschien ook een idee om ze vanuit een vliegtuigje uit te strooien over de benelux?
Bram schreef:Thijsvandebles schreef:Misschien ook een idee om ze vanuit een vliegtuigje uit te strooien over de benelux?
Kan renz geen militair vliegtuig lenen?
Misschien dat MiNy (ook beroepsmilitair, maar dan in belgiĆ«) wel een C130 mee naar huis kan nemen…
lijkt me geen goed idee….komt er straks een golf van golf en opelrijders op het forum af….
zit ik niet op te wachten hoor
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
we kunnen die verdwaalde schapen toch bekeren tot het ware geloof ?
das waar…..
maar dan krijg je vertupperwarede eenden, bx-en met Cosworth spoilers en DS-en met Neon…en das dan weer minder
Tom Duckpower schreef:DS-en met Neon…:lol:
Dat wordt echt een rijdende UFO dan!!!!