3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
ID19 HotRod…
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 20 januari 2008 11:06 PM
  [ # 31 ]
Hilgert schreef:

Nou mijn topic is dus gesloten…logisch want het is een dubbele post. Alleen wel lastig dat ik geen gebruik mag maken van de zoekfunctie op dit forum, anders had ik dit topic wel gevonden Wink

Ga via forum links boven en daar zoeken, dat werkt wel. Wink

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 14 oktober 2008 07:25 PM
  [ # 32 ]

kzit te overwegen om van mn id uit 61 ook een hotrod te maken..

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25612
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 14 oktober 2008 08:26 PM
  [ # 33 ]
bartjes schreef:

[
In america moest het hydraulisch systeem wel anders, meer complex ..

Ook niet waar. De SM is hydraulisch geheel identiek aan de Euro modellen.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 14 oktober 2008 09:54 PM
  [ # 34 ]

Hoeveel kost zo’n vlammen ‘paintjob’ nou eigenlijk?

10 min. photoshop!  Smile

Profiel  
 
Willeam
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 760
Geregistreerd: 09-10-2006

- 2CV 6 Club
Gepost: 14 oktober 2008 11:03 PM
  [ # 35 ]

Haha, humor Laughing Kun je m in fotoshop ook niet effe overspuiten?

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 14 oktober 2008 11:10 PM
  [ # 36 ]
Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 15 oktober 2008 01:54 AM
  [ # 37 ]

geen ID wat zoiets zou kosten. Ze blijft lekker zo…. wat een schoonheid


Profiel  
 
langevelsloo
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 783
Geregistreerd: 16-06-2005

- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Gepost: 15 oktober 2008 12:39 PM
  [ # 38 ]
AZ schreef:

kzit te overwegen om van mn id uit 61 ook een hotrod te maken..

Laughing

Die goedkope Halfordswieldoppen maken ‘t helemaal af.

Geweldig, wat een smaak!

DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 15 oktober 2008 12:55 PM
  [ # 39 ]

Die goedkope Halfordswieldoppen maken ‘t helemaal af.

dank dank… Dit om het dure spuitwerk te compenseren Very Happy

Profiel  
 
gerardeux
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 315
Geregistreerd: 23-11-2005

Gepost: 15 oktober 2008 12:55 PM
  [ # 40 ]
AZ schreef:

geen ID wat zoiets zou kosten. Ze blijft lekker zo…. wat een schoonheid

Sjees!! IK zat me te verbazen hoe je in 10 minuten die bekleding zo mooi beige gekregen had Shocked . Zo van “hoe flikt die gozer dat” toen ik daarna pas zag dat je de originele foto gewoon zwart/wit gemaakt had. Laughing

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 15 oktober 2008 01:02 PM
  [ # 41 ]

zo bedoel je….

Profiel  
 
Sjoerdvleugel
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 28-08-2008

Gepost: 07 december 2008 12:03 AM
  [ # 42 ]

Als je 400+ PK loslaat op een hydrolische wielophanging dan gaan er erg interessante dingen gebeuren, lijkt me Wink
Dus ik denk dat je echt wel een iets steviger bochtgedrag wil dan een standaard DS…

Een geweldig project!!
Al dat geneuzel over originaliteit Wink  Een achterhaald concept vind ik hoor Razz Wink

we gaan rustig verder…..

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 07 december 2008 11:38 AM
  [ # 43 ]
Sjoerdvleugel schreef:

Als je 400+ PK loslaat op een hydrolische wielophanging dan gaan er erg interessante dingen gebeuren, lijkt me Wink

  Nee hoor, er zijn proto Sm’s gebouwd met 380-450 pk. Gewoon met voorwielaandrijving en hydraupneumatische ophanging. Gaat prima.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7315
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 07 december 2008 12:54 PM
  [ # 44 ]

Ook nog een xantia met 705 bhp en HP geveerd…......

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
vlietmansje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2967
Geregistreerd: 15-01-2007

- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Gepost: 07 december 2008 10:37 PM
  [ # 45 ]

Volgens mij kun je met de bollen en dempers alle kanten uit.
Remmen is ander verhaal, de aandrijfassen moeten alle remkracht overbrengen naar de wielen, blijven die heel als je de remschijven/blokken vergroot?

knuffel

Profiel  
 
 
3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook