Totaal aantal Berichten: 581
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
De uitkomsten van de tevredenheidstrofee 2008, uitgevoerd door Autoweek, zijn weer bekend? Een berg subjectiviteit, waar weinig serieuze conclusies uitgetrokken kunnen worden? Of een nuttig onderzoek waarmee fabrikanten toch eens aan de slag zouden moeten?
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën
Re: Autoweek Tevredenheidstrofee- Geef je mening!
charlesdegaulle21 schreef:De uitkomsten van de tevredenheidstrofee 2008, uitgevoerd door Autoweek, zijn weer bekend? Een berg subjectiviteit, waar weinig serieuze conclusies uitgetrokken kunnen worden? Of een nuttig onderzoek waarmee fabrikanten toch eens aan de slag zouden moeten?
er wordt om een gebruikersmening gevraagd. Dus het is per definitie subjectief. Of je moet de mening van het gemiddelde als objectief beschouwen.
Het ene jaar vinden de gebruikers dat de Citroen C3 de beste remmen heeft, daarna is het ineens bar en boos. Zelfde voor de 306. Ik kan er weinig mee.
An sich geeft het wel redelijk een mening weer en soms is dat gewoon lachwekkend vermakelijk. Het is voor mijzelf geen serieuze referentie.
Trouwens, 11000 respondenten lijkt heel wat, maar met pakweg 20 a 30 verschillende modellen en nog veel meer type variaties wordt het aantal ervaringen per type toch wel klein.