hallo,
ik zou graag lid worden van een saxo club oid, t liefst specifiek Saxo, dus geen algemene citroen clubs, weet iemand of deze bestaat, ik heb op inet gekeken maar vond er niet echt duidelijke informatie!
iemand enig idee?
RikVTS
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Ik ben er zelf trouwens geen lid van, weet alleen van het bestaan af.
Wat ik begrepen heb zitten zij meer in de hoek van autotuning.
Groet, Rogier
en volgens mij moet je betalen voor dat lidmaatschap.. maar ook ik weet het niet echt!
Microsoft ?
Het is net een airconditioner, het lijkt te werken, tot je een window opent.
Moet je ook betalen om daar op het forum te komen?
dunno? moet dat?
Microsoft ?
Totaal aantal Berichten: 227
- Xsara 1.6 16v VTR Coupe
nee voor het forum hoef je niet te betalen, alleen om echt lid te zijn en een ander forum gedeelte te lezen wel… overigens is dat maar 25 euro per jaar, zo’n 1,90 per maand ofzo.. Dan kan je ook kortingen bij bedrijven krijgen met je pas, en speciale rollerbankdagen of dat soort dingen meedoen..
Naar meetings komen kan overigens altijd!
“Your Life Is Yours, And Yours Alone, Rise Up And Live It!” -Richard Rahl-
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
pixels66 schreef:overigens is dat maar 25 euro per jaar, zo’n 1,90 per maand ofzo..
25/12 = 2,08
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
toch vind ik het 2 euro per maand teveel :S
ik ben ook ‘lid’ van http://www.sciroccoforum.nl daar betaal je ook niks….
ik ben geen lid van http://www.volkswagenforum.nl maar daar betaal je ook niks.
en stel dat er 250 man zijn (en het zullen er ongetwijfeld meer zijn) die 25 euro per jaar betalen gaat dat toch aardig in de papieren lopen. dan vraag ik me af of dat je de brandstof kosten vergoed krijgt als je naar een meeting gaat….
Microsoft ?
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Voor http://www.citroen-forum.nl betaal je toch ook niet?
Je betaald gewoon 25 euro per jaar voor het lidmaatschap van de club. Lijkt mij toch meer dan normaal? Ik ben ook lid van de BX Club, en ik betaal ook 30 euro per jaar aan lidmaatschap. Ook ben ik lid van Citroënclub Nederland, betaal ik ook 25 euro per jaar voor.
Dat er daar dan toevallig een forum bij zit, is alleen maar mooi meegenomen.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Timo1990 schreef:Voor http://www.citroen-forum.nl betaal je toch ook niet?
Jammer
Ik vind dat helemaal niet zo vreemd dat je betaalt hoor…Het geld gaat altijd naar leuke clubdingen… en een goed lopend forum vreet gigabytes… dus euro’s
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Is ook.
Meetings, clubbladen etc.
En brandstofvergoeding voor een meeting? Je hebt zelf de keuze om naar een meeting te gaan of niet. Dus mij lijkt het nogal vreemd als club’s brandstofvergoeding gaan geven..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
goed… ik bedoelde er niks kwaads mee, maar ik krijg er wel altijd een dubbelgevoel bij als ik ergens voor moet gaan betalen.
Als je kijkt dat het rocco forum draait op de liefde voor de scirocco, en we toch een paar keer paar een meeting houden, al dan niet officieel, hoeven we niks voor te betalen.
en dan is er nog onderscheid tussen de diverse meetings… er bestaat zoiets als Boekel. dat is een internationaal jaarlijks treffen wat word georganiseerd door een divers aantal liefhebbers. wil je toch komen, dan betaal je voor een, als je wil camping plek of parkeerplek op het terrein zodat iedereen jou auto ook kan bewonderen.
wil je alleen kijken.. ook prima.. iedereen is welkom.
Als je vooraf wil laten betalen zoals die 25euro dan zal ik me altijd afvragen of dat degene die daar de voorzitter is er niet wat aan over wil houden. oftewel is die liefde wel sterk genoeg?
Je zou het kunnen vergelijken met windows en Linux. Terwijl windows goed zijn best doet moet nagenoeg overal voor betaald worden. en voor een genuine copy voor windows zelfs dik betaald. terwijl het aantal gebruikers afneemt zie je bij linux een zeer grote stijging van gebruikers
en waarom? omdat het gratis is. het word gemaakt door iedereen die maar gek genoeg is om er tijd in te steken(liefde). Er zijn maar een paar betaalde programma’s terwijl je voor de rest van de programma’s 4 of 40 verschillende versie voor een programma kan gebruiken of voor handen zijn. er word meestal wel gevraagd om een donatie, maar dat mag je natuurljk zelf bepalen.
Kortom, ik zal er niet snel voor betalen om lid te worden van de saxo club want hoe speciaal kan dat stukje forum zijn waar je niet bij kan/mag komen als je geen lid bent. heb je een technische vraag kan je het altijd hier proberen, en mocht hier niemand je antwoord hebben dan bel je de dealer op. of google it..
he wat een gelul…. pauze ook nog voorbij… bagger…
uiteraard kiest ieder voor zichzelf! en dat is iets wat ik altijd zal respecteren!
Microsoft ?
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Danoontjepower schreef:Je zou het kunnen vergelijken met windows en Linux.
NEE!
Luister, ook dit forum leeft niet van de lucht. Door de breede opzet van dit forum waarin alle types aan bod komen, is het een aantrekkelijk platform voor sponsors geworden. En het zijn de sponsors in combinatie met donaties, vrijwilligerswerk van de admins (vergis je hier niet in!) en de mods dat dit forum bestaan kan in zijn huidige vorm.
Dat dit kunstje niet universeel succesvol toepasbaar is voor elk forum of club, is een feit. En dat is het moment dat je elders je centjes vndaan moet halen.
Een dubbel gevoel moet je pas krijgen als er geen donder voor die centen gedaan wordt. En daar kan ik in het geval van de saxo’s club absoluut niet over oordelen.
Maar geloof mij, een goed lopend forum kost geld. Ook als de software voordelig is en jij een cheap-ass hostingspakketje van lycos kunt regelen. Want daarop kan dit forum met zijn dataverkeer gewoon niet op draaien.
een goed lopend forum kost geld dat klopt, weet niet op welke host dit forum zit maar deze host laat soms ook zit soms ook aan zen capaciteiten (althans internet traffic vanuit be)
btw tanken doen we bij total-fina
Ik had begrepen dat we vorig jaar iets van 1 Terrabyte of zo hadden geslurpt.. dat is geen kattenpis.
Maar goed… ontopic. Je zal ook wel wat terug krijgen voor je contributie.
Is bij de meeste clubs zo.
Totaal aantal Berichten: 227
- Xsara 1.6 16v VTR Coupe
ach als je zo moeilijk doet over 25 euro per jaar ben je wel een typische nederlander hoor, alles moet maar gratis… Kijk eerst eens wat je er voor terug krijgt en oordeel dan…
en benzine vergoeding voor een meeting? Waar haal je het vandaan, kom op zeg het is je hobby daar hoeven anderen niet voor te betalen.. Het is geen werk(al vergoed ook niet elke werkgever je brandstofkosten)...
Sorry hoor maar echt belachelijke punten die er naar boven komen…
“Your Life Is Yours, And Yours Alone, Rise Up And Live It!” -Richard Rahl-