beste,
ik heb een berlingo van 2003.
Er zat een bumper op zonder mistlichten, maar heb me vandaag er een gehaald met.
De mistlichten had ik hier al liggen, maar de beugels zijn er niet meer bij.
Weet er iemand van u waar deze te krijgen zijn en wat dit ongeveer gaat kosten?
mvg
edwin
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Hoi Edwin, welkom op het forum.
Een telefoontje naar de dealer (antwoord op je eerste vraag) kan het antwoord op je tweede vraag opleveren
Was alles maar zo eenvoudig…
er bestaan complete sets om mistlichten in je eigen bumper te monteren
grt Tom
Uit een ander draadje http://www.berlingo.org/showthread.php?p=826#post826
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
heb vandaag gebeld naar de dealer
hmm dacht dat zo een stukje plastiek toch goedkoper was hehe 45 euro voor 2 houders.
Nu is mijn vraag in die mistlichten is dat H1 dat er in zit?
Wat ik heb kunnen vinden wel maar heb een H1 lamp eens bekeken, maar die voet ziet er mij toch maar anders uit of zijn dat speciaal voor mistlampen?
Is het mogelijk om xenon look lampen hiervoor te krijgen, daar ik xenon heb steken dacht ik dat het wel mooi zou zijn mistlampen xenon look te steken.
Dan heb ik nog een vraagje, zou het mogelijk zijn om de mistlapen aan te sluiten op een knopje binnen en op de binnenverlichting?
Zodat, wanneer ik mijn wagen ontgrendel, dat deze mee aan gaan voor als mijn wagen ergens in het donker staat?
mvg