2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Belevenissen met de Eminence grise.
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 18 oktober 2008 03:29 PM
  [ # 16 ]

Je maakt me wel nieuwsgierig met

een ver en warm land (waar je het hier op het forum blijkbaar niet over mag hebben),

?

Maargoed, vervelend hoor.

Gris Meteore is volgens mij ook niet zo’n hele gangbare kleur (is dat een soort van niet zilver- maar wel grijs?), dus andere plaatdelen in kleur zijn een lot uit de loterij.

Ik heb overigens zelf dat soort crash- en bijna-crashervaringen met Bleu Sideral, de blauwgrijsmetallic die op Deauvilles geleverd werd. Niemand die het ding zag, ik heb nog nóóit met 1 auto zoveel bijna-crashes meegemaakt. Het ding zelf is overigens 2 of 3 x total loss gereden (zonder overigens echt noemenswaardig zichtbare schade van buitenaf).

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
BunnY
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2035
Geregistreerd: 19-06-2008

Gepost: 18 oktober 2008 06:22 PM
  [ # 17 ]

Weer typisch. Altijd zonde dat er op zo’n prachtige auto wordt gebotst Confused .

Profiel  
 
JanvB
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007

- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Gepost: 10 november 2008 01:33 AM
  [ # 18 ]

Zo, vandaag een andere achterdeur er in gezet.
Die BX waar de achterklep ook vanaf komt stond er gelukkig nog!

Het was even pieren om de ruit er uit te krijgen omdat de deur naar binnen ingedeukt was,
maar met een beetje geluk en een hoop grof geweld is het gelukt.

Het kleine driehoekige ruitje was ook enigzins koppig, maar met wat pretvet ging dat er toch uit en weer in.
De donor BX had namelijk groen getinte ramen en die van mij heeft bruine.
Is natuurlijk geen gezicht, bruin en groen naast mekaar.
Het viel me de vorige keer pas op toen de achterklep er al op zat…

Vreemd genoeg lijkt het alsof de AB van de CV het niet door de groen ruit doet, maar wel door de bruine!?!?!


Verder deze week een bijna-dood-ervaring gehad. (lang leve vier hydraulische schijfremmen)
Bij de afslag High tech campus op de A67 had een vrachtwagen pas helemaal aan het
eind door waarom dat vrachtwagens daar niet af mogen slaan.
Die remsporen net voor de brug zijn van mij….


Oh, en vorige week ALWEER belangstelling van de heren van de Douane…

RIP:  Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82

Profiel  
 
BunnY
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2035
Geregistreerd: 19-06-2008

Gepost: 10 november 2008 02:17 PM
  [ # 19 ]

Je bent er toch weer goed vanaf gekomen Smile ... En die van jouw moet je in ere houden Wink Is een mooie en comfortabele bak om in te rijden Smile.

Profiel  
 
JanvB
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007

- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Gepost: 13 november 2008 11:40 PM
  [ # 20 ]

Ze is weer GOEDGEKEURD!!!!!!!!!!!!!!!!!  Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Ik had van die horroverhalen gehoord over keuring in Belgie, maar het verliep erg soepel.
Enkel die achterdeur met schade moest vervangen worden omdat die niet open kon.
Hele redelijke mensen verder, tenminst, dat zei mijn vrouw.
Ik stuur die altijd naar de keuring, dan doet ze een beetje blond en dan komt het meestal wel goed!  Twisted Evil

RIP:  Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82

Profiel  
 
JanvB
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007

- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Gepost: 12 maart 2009 12:24 AM
  [ # 21 ]

banana banana banana banana banana banana
        JAAAH!!
banana banana banana banana banana banana
een kwart miljoen km!
banana banana banana banana banana banana


Schampere opmerking van vrouwlief:
“die van mij heeft er bijna het dubbele op staan, moet die van jou nog maar zien te halen”

RIP:  Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82

Profiel  
 
BunnY
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2035
Geregistreerd: 19-06-2008

Gepost: 12 maart 2009 01:42 PM
  [ # 22 ]

Proficiat Smile .

Nog een paar km en je hebt er meer dan de mijne Wink .

OW, even een praktisch vraagje. Zit jij met een gat in je koffer (LA)? Indien ja, hebben ze daar bij de keuring iets over gezegd? Want op mijn keuringspapier staat bij ‘aanleiding tot herkeuring’ de opmerking roest aan dragende chassis, dus in de koffer in mijn geval. En ik heb nu dus een beetje schrik dat ze daar moeilijk over gaan doen Confused

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook