Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
BX Sport op z’n haags.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Dat ziet er al een stuk beter uit zonder die lelijke Peugeot-velgen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
haha ja daar woon ik niet, maar ik vermoedde al zoiets
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Vandaag heb ik een andere motor opgehaald. En, nu ik toch in de buurt was, 4 deuren en nog wat fijne rommeltjes.
Je zou zeggen dat ik nu weer verder kan, maar de geldstroom ligt nu echt helemaal plat. Het inbouwen van de motor gaat dus nog even duren omdat ik nog een en ander nieuw op de motor wil schroeven voordat ik hem monteer.
Wel kan ik voorzichtig vast die rotte deuren eruit gaan schroeven, het gaat nog wel even duren maar dan heb je ook wat.
Eveneens ben ik tevens ook.
Mocht je een extra setje handen nodig hebben, Hilversum is voor mij om de hoek.
Daan88 schreef:
Owja heb eventueel nog een gereviseerde motor liggen uit een GT, dus ouwe trouwe carb enzo ..
Hmmmmm…....
Waar komt die vandaan?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik ga van dat aanbod zeker een keer gebruik maken, thnx
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:Ik ga van dat aanbod zeker een keer gebruik maken, thnx
Oh, dus je gaat van de GTI een GT maken?
Dan heb ik nog wel een setje spatborden en motorkap voor je; met GT-logo’s
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BasisBIX schreef:knäckor schreef:Ik ga van dat aanbod zeker een keer gebruik maken, thnx
Oh, dus je gaat van de GTI een GT maken?
Dan heb ik nog wel een setje spatborden en motorkap voor je; met GT-logo’s
Nee, van mijn hulp
knäckor schreef:Wel kan ik voorzichtig vast die rotte deuren eruit gaan schroeven, het gaat nog wel even duren maar dan heb je ook wat.
Voor het vervangen van deuren heb je geen geld nodig….
Succes in ieder geval. Ik blijf dit topic volgen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
BasisBIX schreef:Daan88 schreef:
Owja heb eventueel nog een gereviseerde motor liggen uit een GT, dus ouwe trouwe carb enzo ..
Hmmmmm…....Waar komt die vandaan?
Hij komt eigenlijk uit een 205 vandaan
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
BasisBIX schreef:knäckor schreef:Ik ga van dat aanbod zeker een keer gebruik maken, thnx
Oh, dus je gaat van de GTI een GT maken?
Dan heb ik nog wel een setje spatborden en motorkap voor je; met GT-logo’s
Ja sorry, ik had niet gedacht dat jullie het nog steeds over een blok hadden wat helemaal niets met mijn rode hok te maken heeft
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Vandaag maar weer eens wat gedaan. Ik ben begonnen met de 2 voordeuren monteren, en heb voor het idee vast een paar willekeurige plekken lafjes gepoetst. Ik heb ook vast mijn 2e elektrische rechterspiegel omgebouwd naar links, zodat ik straks ook op de GTi 2 elektrische spiegels heb.
De oplettende kijker ziet dat die lelijke achterlichten eraf zijn. De stekkers pasten zelfs zomaar, dat is tenminste één klein meevallertje.
Zoals je ziet gaat de ‘lak’ weer glimmen. Nog niet zo mooi, want ik heb even een smerige doek gebruikt. Maar het is wel duidelijk dat het nog wat kan worden. Ik heb ook een stukje van de spoiler gepoetst, maar helaas is die echt een andere kleur of echt verkleurd. Hij werd namelijk nooi dieproze na het poetsen.
Voor de critici onder ons die zich afvragen waarom ik me met futiliteiten bezighoud: ik was ook liever met ‘echte’ dingen begonnen (motor, uitlaat, veerbollen), maar de dingen die ik vandaag heb gedaan kosten me niets.
Eveneens ben ik tevens ook.
Het geeft je denk ook meer motivatie als je aan een mooie glimmende auto staat te werken dan dat je aan een lelijke doffe auto staat te werken. Volgens mij heb je nu meer motivatie om hem goed rijdend te krijgen.
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Maak je maar niet te druk om de kleur van de spoiler, hebben ze allemaal last van. Niets aan te doen (behalve dan opnieuw spuiten).