Alcyone schreef:Ik vrees dat mijn Progress die ook in het injectiehuis had zitten… derhalve is mijn stappenmotor niet compatible met jullie auto…
Ben eigenlijk benieuwd naar de grote bedradingverschillen tussen G5 en G6… heeft iemand voor mij een link naar de schema’s? Misschien handig voor de toekomst, als het blijkt nodig te zijn om te bouwen tussen G5 en G6 vanwege onderdelenschaarste.
Dat verschil is best nog wel aanzienlijk. Dat komt o.a. omdat de G6 in de BX met verdelerloze ontsteking is geleverd en de G5 niet. Dat betekent dat je een extra draad voor de 2e bobine hebt, en nog wat ander gedoe.
Ik heb er een aardige stapel docu van liggen en ook wat online staan.
Dit is de Peu-docu van de G5 en G6, maar let op: de BX en G5 betekent verdelerkap en 1 bobine, bij Peu zat dat altijd anders:
http://www.xs4all.nl/~grootpan/bxnl/MMG5.html
http://www.xs4all.nl/~grootpan/bxnl/MMG6.html
Ich bin ein Breaker