Ja, maar jij hebt dus een aparte TT stekker ? Die zit er nl. standaard niet in !
Yep dat is een blauwe met 4 pins, die mee moet komen met een tt.
Maar heb je wel vier draadjes eraan zitten? dan doe je het toch aan de draadjes Ik kan nog wel effe kijken welke kleuren op wat moet…
Als je er wat mee kan.?
Rob..
robski schreef:Yep dat is een blauwe met 4 pins, die mee moet komen met een tt.
Maar heb je wel vier draadjes eraan zitten? dan doe je het toch aan de draadjes Ik kan nog wel effe kijken welke kleuren op wat moet…
Als je er wat mee kan.?
Rob..
Ik heb een BX Cannes net als jij…. een maatje van me heeft hem aangesloten op een van de draden die naar me dash gaan Bovenaan. Die blauwe stekker ken ik wel, maar had jij die er al standaard in zitten ? Kun je maybe een foto maken ? of gaat da nie ?
Dat wil ik wel, alleen weet ik niet hoe ik hier een foto moet plaatsen (nog niet) en heb ik die stekker daarnaast alleen op papier staan..
maar als het goed is moet er een uitsparing in de toerenteller zitten waar nu een gat of een rubber dop zit…
Misschien kan iemand anders die foto van die blauwe stekker plaatsen..!?
Staat ook op bxclub.
Foto’s kan je mij ook mailen als je wil ! ow… waar staat dat dan bij de BX Club ?
niet in de tt maar in het instrumente paneel bedoel ik die witte…
Ik heb een GTI dash liggen thuis waar idd nog een stekker bij de Toerenteller hoort, maar zit die er al standaard in een 1.4 ?
robski schreef:Yep dat is een blauwe met 4 pins, die mee moet komen met een tt.
Als je er wat mee kan.?
Rob..
Graag !
Ik denk dat ik het al weet, heb jij die blauwe stekker al standaard in je BX zitten ? Of heb je die erbij gekregen ? Dan kan je nl. idd heel makkelijk een kabel daarop aansluiten en dan op het Dash aansluiten…
Cooling and heating/remove the instrument panel/retrofitting a tachometer/tachometer..
Daar zie je de stekker alleen in zwart dan
succes ik ga weer effe praktijk ervaring maken..
die zat er al aan vast ja…
robski schreef:die zat er al aan vast ja…
OOOWWWW kijk es aan… dan ga ik ffe naar de sloop van het weekend ! Thanks !
Dus aan de toeren teller he ..
die van mij is van een gti .. en daar zat ie standaard aan vast ,maar heb jij dan ook helemaal geen draadjes aan de toerenteller?
en wat is trouwens het speciale aan 8v mk1..?
robski schreef:Dus aan de toeren teller he ..
die van mij is van een gti .. en daar zat ie standaard aan vast ,maar heb jij dan ook helemaal geen draadjes aan de toerenteller?
Ik neem het wel even voor Marc op
Hij heeft gewoon een standaard BX toerenteller (nouja, één…). Aan de achterkant van die TT’s zit gewoon een 4 polig male stekker, en daar moet dus een 4 polig vrouwtje ingestoken worden. Die male stekker zit AAN de TT vast, dus de kans lijkt me behoorlijk groot dat Marc’s TT die ook heeft. Het blauwe vrouwtje zit normaal aan de kabelboom vast (niet in een BX 14). Als je op de sloop een TT (/dashboardcluster) scoort is het normaliter aan te raden om ook alle stekkers mee te nemen voor in situaties als deze.
robski schreef:en wat is trouwens het speciale aan 8v mk1..?