WYD schreef:Je moet em niet te moeilijk zoeken.
De fout heb ik gezien bij een berline uitvoering die loopt op benzine
Welk type motor ?
1.4…..1.6….of 1.9 ?
Jah, ik kan het natuurlijk dan ook gelijk posten!
Het gaat om een BX mk3
Bedoel je het ontbreken van de 1.4 TU carbs met ongeregelde kat?
Dat ding met 65pk belieft men beter te vergeten, dus goed idee van Carbase om ‘m niet op te nemen..
nee, ik heb het niet over ontbrekende informatie,
Er klopt iets niet bij een BX mk3.
Ik wist overigens niet dat er een BX mk3 was met ongeregelde katalysator (of had je mijn bericht nog niet gelezen? ops: )
WYD schreef:nee, ik heb het niet over ontbrekende informatie,
Er klopt iets niet bij een BX mk3.Ik wist overigens niet dat er een BX mk3 was met ongeregelde katalysator (of had je mijn bericht nog niet gelezen? ops: )
Mijn oude 14 op LPG was er zoeen.
Ach, ik had ze ook wel eens betrapt op een XAntia ongeblazen diesel met 180 nm. Die motor heeft maar 120 nm.
WYD schreef:nee, ik heb het niet over ontbrekende informatie,
Er klopt iets niet bij een BX mk3.Ik wist overigens niet dat er een BX mk3 was met ongeregelde katalysator (of had je mijn bericht nog niet gelezen? ops: )
Ach, tussen ‘niet kloppen’ en ‘ontbreken’ zit maar weinig verschil, maar het is inderdaad niet hetzelfde. Ik had je vraag wel gelezen .
De BX basis en 14 TE (da’s niet hetzelfde ) hadden die TU carb/kat. In modeljaar 91 definitief geloosd, meen ik.
Qua fouten: er staan enkele hele kleine fouten in: een 1.6i/kat heeft 65kW i.p.v. 66, en bepaalde acceleratiecijfers zijn niet helemaal kloppend, maar dat is niet echt wereldschokkend.
Het ging mij om de combinatie BM mk3 en ongeregeldekatalysator(K6 : ). Ik dacht dat de BX mk3 (rookglazen achterlichten) alleen geregelde katalysators (U9) had.
On topic… tipje ze hebben technische informatie omgedraaid. Niet van 2 verschillende BX’en, maar in een lijstje met specs.
WYD schreef:Het ging mij om de combinatie BM mk3 en ongeregeldekatalysator(K6 : ). Ik dacht dat de BX mk3 (rookglazen achterlichten) alleen geregelde katalysators (U9) had.
Idd een K6 code op het kentekenbewijs
WYD schreef:
On topic… tipje ze hebben technische informatie omgedraaid. Niet van 2 verschillende BX’en, maar in een lijstje met specs.
Joh, ik wist niet dat jij zo’n hoge compressie had
rb schreef:
Joh, ik wist niet dat jij zo’n hoge compressie had
Helemaal goed!!! :46
Ook een rare boring x slag hè