Ik heb hem d’rnet gepast op het ruitje van de GT; en de sticker is nog iets te hoog.
Maar goed, daar stuur ik je nog wel even een mailtje over met de maten enzo
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
behoren deze stickers echt net zo groot als het ruitje te zijn? ik heb ze eigenlijk nooit op auto met een ruitje zien zitten. en ik heb de maten overgenomen van de foto dus in verhouding zou alles met elkaar moeten kloppen. dus als breedte goed is vermoed ik de hoogte ook eigenlijk..
ok we zijn bijna zover. als het goed is krijg ik binnenkort een proefsetje stickers binnen om te kijken of ze goed zijn en of alle afmetingen en dergelijke kloppen.
de prijs van een setje zal waarschijnlijk rond 25/30 euro zitten maar dit word als het goed is goedkoper naarmate de bestelling groter word.
ik hou jullie verder op de hoogte van de vorderingen met de stickers en als het allemaal goed is komen er uiteraard wat fototjes en kunnen de geinterresseerden worden geteld.
Totaal aantal Berichten: 917
- BX GTI 16V MK1
Alvast bedankt voor alle moeite.
Ik ga het horen.
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)
Ben benieuwd! wacht de fotos ff af
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Even van mijn kant een update;
ik heb gisteren de laatse versie op papier uitgeprint.
(alleen nog wel zonder het wisseleffect in de letters, Thiezz????)
Ik zal die nog even uitsnijden en op de auto plakken
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
@basisBIX: jij hebt de autocad versie van mij gekregen. dat wisseleffect in die letters geef ik eraan in photoshop.
Thiezz schreef:@basisBIX: jij hebt de autocad versie van mij gekregen. dat wisseleffect in die letters geef ik eraan in photoshop.
Oke, niks aan de hand dus!!
Vandaag of vrijdag komen de foto’s
vandaag me stickers binnen gehad en gelijk aan het werk gegaan. natuurlijk eerst me ondergrond netjes gepoetst. toen met 3 mensen bezig geweest de sticker erop te plakken (anders kom je echt handen te kort)
hier enkele fototjes:
we zijn een heel eind zoals je ziet maar nog niet helemaal zoals het moet zijn.
doordat het zijpaneel rond loopt ontstaat er een radius waar ik geen rekening mee had gehouden.
Wel mooi Hebben die stickers ook een doel?
de bx krijgt van die stickers natuurlijk 20pk meer!
haha nee het is gewoon visueel. het staat wat sportiever
Jammer inderdaad dat verloop naar boven toe, maar voor de rest wel toppie !!!
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
staat erg mooi idd, is al bekend wat het ongeveer gaat kosten?
nee nog niet dat bekijkt hij wanneer de stickers helemaal goed zijn. het was nu een proefdrukje. maar aangezien het erg moeilijk is om ze precies passend te krijgen is het misschien makkelijk dat ik ze links en rechts 1cm groter maak zodat ze iets over steken en je ze af kan snijden langs de rand. dan zitten ze altijd goed. hoe denken jullie hierover? kan dat wat zijn?
want het is erg moeilijk hem precies goed te krijgen met die hele lichte ronding die erin zit