mijn broer is de trotse eigenaar van een xantia 2.0i van 1993.
hij heeft op de citromobiel een zetje orginele mistlampen gekost (helemaal kompleet in doos, schakelaart / lampen en bedrading)
schakelaar is geplaatst en aangesloten, lampen zijn netjes in de voorbumper geplaatst en nou heeft hij een probleem hij kan de draaden niet vinden waar de lampen op aan gesloten moeten worden, kan iemand mij vertellen of die draden er wel zouden moeten zitten en zoja waar ongeveer…
Ik vermoed dat je die zelf moet trekken nog, of misschien zit er aan de kabels naar je gewone lampen een stekkerverbinding oid voor de mistlampen.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Citroën blinkt nou niet echt uit in logica dus je hebt best kans dat die draden niet aanwezig zijn.
In de ene Xantia ligt een full options kabelboom in de andere een basisboompje, er is geen touw aan vast te knopen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Citroën blinkt nou niet echt uit in logica dus je hebt best kans dat die draden niet aanwezig zijn.
In de ene Xantia ligt een full options kabelboom in de andere een basisboompje, er is geen touw aan vast te knopen
Hehehe, mijn Import-Xantia (X-uitvoering!!) is er zo eentje