2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
blauwe rook
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 24 september 2008 12:54 AM
  [ # 16 ]

Kijk is in de vuldop, ook in de dop zelf, en de slangen die op de dop geduwt zitten. Als ze vol zitten met witte smurrie, wordt het tijd om die is schoon te maken.

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 24 september 2008 01:01 AM
  [ # 17 ]
Harm schreef:

Ik ga niet teveel aan deze auto spenderen om hem kost wat kost op de weg te houden, daarvoor heb ik mijn ds voor.

Ach het is weer bijna winter, dus dan mag de BX lekker binnen staan en ga je met de pekel-DS de weg op… tijd zat om meteen ff klepseals te laten doen!


Haha

De bx is onze dagelijkse auto die ons zeer goed bevalt. Het was echter een relatief goedkope auto (800 euro). Ik heb hem nu bijna twee jaar en heb er niet erg veel problemen mee gehad. Gewoon een grote beurt gegeven en een keer pech met een lekke leiding, maar ik wil wel weten of het de moeite loont om er “veel geld” tegen aan te gooien of niet. Ik heb al een hobby die genoeg kost.

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 24 september 2008 01:14 AM
  [ # 18 ]

Als je er 2 jaar probleemloos mee gereden heb dan weet je in elk gevalt wat je hebt naar mijn idee Wink

Als je deze weg doet en een andere koopt, kan je andersmans elende kopen Confused

Als de meerprijs zo’n 150 euro is, dan lijkt mij dat het wel loont Wink
En ALS je hem later wil verkopen dan verkoopt die miscshien nog beter ook Smile

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 24 september 2008 02:17 AM
  [ # 19 ]
nanko schreef:

Als de distributie snaar vervangen wordt is dat het moment om de kleprubbers te vervangen.
Meerwerk is ong 2 uur , plus 20 euro aan materiaal.
Laat dan ook meteen de kleppen stellen

Zeker. Er zit heel veel overlap in het werk.

@giel: Maar goed: je hebt denk ik genoeg info. Je zult zelf maar moeten beoordelen of je hem laat roken of er een paar 100 tegenaan mept om t te fixen.

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 25 september 2008 08:48 PM
  [ # 20 ]

Bedankt voor info. HIer kan ik wat mee

Giel

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 27 oktober 2008 09:44 PM
  [ # 21 ]

Na lang wikken en wegen, eindelijk dan toch de knoop door gehakt; we gaan voor een xsara. Ik zie het toch niet zitten om nog meer geld in deze bx te stoppen.

Degene die interesse heeft kan hem ophalen voor een bedrag meer dan 250 euro, dat krijg ik nmlk voor de inruil.
Het is een 19 tzi met 4 elec. ramen, 4 hoofdsteunen, cruisecontrol. Er zit nog 2 mndn apk op.
Er moet wel wat aan gebeuren!

Giel

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook