Gisteravond wilde mijn linkerzijraam ineens niet meer dicht. De spiegels en de buitentemperatuur doen het ook niet meer. Na een uur met een open raam gereden te hebben wil ik vandaag toch wel even kijken wat het probleem is. Ik denk ( en hoop) een zekering. Nu heb ik geen instructieboekje waar een zekeringen overzicht in staat. Wie weet welke zekering dit is of waar ik een instructieboekje van de oude C5 ( 2001) kan vinden? ( ik zie alleen het boekje van de nieuwere C5).
Alvast bedankt.
Zondagmiddag stap ik weer in de auto en doet alles het ineens weer wel. Raam weer, spiegel weer en buitentemperatuur weer. Zal de centrale computer een slechte dag gehad hebben ofzo?
In ieder geval doet tie het weer. Toch wel lekker zo tegen de winter dat het raam weer dicht kan.
Ach, dat zijn zo van die C5-kuren. Daar kun je mee leren leven, ook al is een open raam bij het weer van gisteren erg vervelend. Komt vanzelf en gaat meestal ook weer snel vanzelf over.
Bij Citroën Amsterdam kun je een instructieboekje opvragen, dat sturen ze gewoon op. Sommige dealers hebben er ook nog wel eentje ergens liggen .
Jumpy 2.0 HDi 136 PK FAP 9/2008, Buscamperuitvoering (Gris Fer Metallic)
Xsara Picasso 1.6 Image 7/2007 (Gris Aluminium)
2CV6 Spécial 6/1988 (Blanc Meije)
Renault 4 TL Savane 1990 (Rouge), in restauratie
(in verleden 2x Acadiane, 3x2CV, DS21, Visa, GSA-Break, 2xBX D, 2xXantia D, C5 HDi)
Re: zekering raambediening spiegels en buitentemperatuur
Fietsgek schreef:. Nu heb ik geen instructieboekje waar een zekeringen overzicht in staat. Wie weet welke zekering dit is of waar ik een instructieboekje van de oude C5 ( 2001) kan vinden? ( ik zie alleen het boekje van de nieuwere C5).
Alvast bedankt.