hmm jammer. Ik vind het leuke van citroen dat ze altijd met een totaal andere auto komen en niet voortbeduren op een model. Dus ik hoop dat ze weer met totaal iets cools komen comfort de citroen regels: design, inovatie etc…
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
als je die foto goed bekijkt is de neus op de koplapen na dan het zelfde maar de lijn is meer van een coupe
Dit is de gewoonte bij Caradisiac : men neme een foto van het huidig model, men photoshopt het geheel een beetje, en hup daar staat zogezegd het volgend model, terwijl niets minder waar is.
Kortom, de informatie over toekomstige modellen op Caradisiac is meestal gewoon waardeloos.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Hij heeft zo wel iets weg van de peugeot 607
deze foto is onbetrouwbaar en erg oud
activa schreef:deze foto is onbetrouwbaar en erg oud
Ik hoop dat je gelijk hebt want ik vind het hééééélemaal niks!!! Dit is te makkelijk,teveel huidige C5.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
ik lees net in de citroexpert (blz 12) dat in het voorjaar 2007 er een c5 komt die een beetje afgelijd is van een DS (het word steeds beter
) en van glasvezels is gemaakt en natuurlijk HP-vering heet en een afgezwakte V6-Hdi!!!
Dat word niet de huidige vervanger hoor… die foto is al ong. een jaar oud nl….
PjotrBlom schreef:ik lees net in de citroexpert (blz 12) dat in het voorjaar 2007 er een c5 komt die een beetje afgelijd is van een DS (het word steeds beter
![]()
) en van glasvezels is gemaakt en natuurlijk HP-vering heet en een afgezwakte V6-Hdi!!!
cool
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
metro2005 schreef:PjotrBlom schreef:ik lees net in de citroexpert (blz 12) dat in het voorjaar 2007 er een c5 komt die een beetje afgelijd is van een DS (het word steeds beter
![]()
cool
Citroen zou toch stoppen met HP na de C6 ? dus dat lijkt me dan een beetje onwaarschijnlijk…
STOPPEEEN
neeeee ik hoooooop het niet

Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Dat is een vaag gerucht door 1 persoon ooit genoemd ergens dat een eigen leven is gaan leiden. Is niks van waar.
De nieuwe C5 zal echt niet meer op de huidige lijken. De PSA-bonzen hebben al jaren slapeloze nachten van de C5. Dit model wordt veel te slecht verkocht. In Nederland is het succes nog het grootst. Ik heb de C5 ook nooit een mooie auto gevonden en na de verfrissing is de eenheid er helemaal uit gehaald. Er komt vast weer een mooie, Citroën-waardige opvolger in deze klasse.
Citroën XM 2.9 V6-24V Exclusive 1999 / 210.000 km (juni 2009)
Nieuwe C5 2007
De nieuwe in 2007 te introduceren Citroen C5:
Als we deze inpressie moeten geloven stapt Citroen voor de C5 over op een hatchbackvorm
Zou Citroen er eindelijk aan beginnen, knipperlichten in de spiegels verwerkt, het mocht wel eens tijd worden.
Je ziet er een beetje de C6 in absoluut geen schande als je het mij vraagt.
Ook hier komt die knik in de zijramen weer, eveneens de C4 Picasso krijt die
Een andere inpressie hij komt niet geheel over met de hier boven staande.
Van mij mogen ze alle Citroens voortaan gaan uitvoeren met stijlloze ramen.
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.

Totaal aantal Berichten: 129
- Méhari 6
- Méhari E-Mehari
- CX 22 TRS
- 2CV Transat
Re: Nieuwe C5 2007
mcitroen schreef:De nieuwe in 2007 te introduceren Citroen C5:
Een andere inpressie hij komt niet geheel over met de hier boven staande.
![]()
De onderste tekening is al enkele jaren oud, is namelijk een stijloefening voor de huidige C5 (of hoe hij had moeten worden…
E-Mehari 2017
Mehari 1971
2CV6 Transat 1985
CX 22 TRS 1986