Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Tja een xantia is heel anders dan een Bx maar ik ben er nog steeds blij mee! Het is een goede dagelijkse auto, ik heb nog altijd natuurlijk een Bx voor erbij En nog een BX voor een project… (genoeg BX nog in mijn leven!)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
hogervp schreef:macnail schreef:
Vreemd, wat doet iemand met een antipathie tegen Xantia’s eigenlijk op een Xantiapagina????
Te karkterloos zul je BX-adepten horen zeggen. Mij maakt het niet uit, ik geniet elke dag van het veercomfort en de stilte van mijn Xantia.
Daan en Evelien, nog gefeliciteerd met de aankoop!
Patrick
Een Xantia is prima voor dagelijks gebruik, rijdt goed en is betrouwbaar. Alleen als BX-fan zijnde heb ik er nog wel twee BX-en naast, simpele maar dat zijn ook BX-en.
Wat ik bedoelde is dat als ik niks met Xantia’s zou hebben, waarom bezoek je dan toch Xantia-sites. Behoorlijk tegenstrijdig of proef ik uit het verhaal toch enige vorm van jalouzie???
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
tijd voor een update:
we rijden immers al een half jaar de xantia en bevalt ons nog steeds goed. DE apk was hij ook zo door heen gerolt, met de opmerking: “ziet er goed uit!”
En ziet er netjes uit met de velgjes..
Binnenkort maar is de mistlampjes monteren.
Ik zal ook is dit topic wat meer up to date houden
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Mooie auto joh. D’r zijn vele meningen over de Xantia. Ik vind de auto een mooie mengeling van betrouwbare techniek, maar met toch de HP-vering. En de laatste Citroen met het groene bloed
Gaat erom dat jij er happy met bent. Ik zou bv best een Snoek willen hebben, maar dan moet mijn Xant eruit. En daar mankeert niks aan, met 130.000 op de teller…
waar doe je dan goed aan he? Karakter auto terug en inboeten op betrouwbaar/degelijkheid. Daar ben ik nog niet uit dus.
Maar: Jij vele plezierige km’s gewenst!
Dyna Z1: Tout alu.