1 van de 2
 1 2 Volgende > 

stof Interieur verwisselen voor leder Vragen!!!
citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 317

Gepost: 30 oktober 2008 12:11 AM

Waar moet je op letten om een stoffen interieur van een C5 Braek Exclusive om te wisselen voor een leder interieur? en is de achterbank van een break hetzelfde als van een berline? Kan je de stekkers van de airbag gewoon loshalen? Op mijn huidige zetels zit geen stoelverwarming is dit mogelijk om alsnog aan te sluiten op zetels waar wel stoelverwarming in zit.Bijvoorbeeld omdat er al bedrading voor ligt.Een hoop vragen en hoop dat mijn vragen beantwoord kunnen worden. Laughing

een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 30 oktober 2008 10:06 PM
  [ # 1 ]

Oke Hartelijk bedankt.Het bagagenet maak ik mij niet zo druk om want deze heb ik van mijn Xantia overgenomen dus niet oprolbaar en zit vast aan de haken van de vloer. Had gisteren even gekeken onder de stoel maar zitten wel een hoop stekkers en draden. Maar dat zal zich vanzelf wel wijzen.Ook de cd wisselaar moet losgemaakt worden zag ik
Alleen moet de zij airbag overgezet worden maar ook dat schijnt geen probleem te zijn en dat word voor me gedaan. Hoop alleen dat ik naderhand geen meldingen en storingen krijg. het blijft citroen natuurlijk Laughing  Laughing Ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat want leer stond toch wel hoog op mijn verlanglijstje en vond het eigenlijk wel jammer dat mijn c5 dat niet had terwijl ik wel de navi en telefoon als extra heb. Maar een serie twee Break die alle extra luxe heeft zijn niet dik gezaaid was ik al achter gekomen. Crying or Very sad ga er volgende week mee beginnen hou het op de hoogte.

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 30 oktober 2008 10:26 PM
  [ # 2 ]

Nee er zit aan de achterbank geen bevestigings punten voor het bagagenet
er heeft er ook nooit één gezeten dus zal inderdaad wel geschrapt zijn.Was dat standaard op een eerste serie dan?Ook op het c5 forum gekeken voor de stoelverwarming. Hoop dat het ook echt electrisch verstelbare stoelen zijn Had hier wel naar gevraagd en volgens hun was het electrisch verstelbaar maar je weet maar nooit Rolling Eyes Het is een set zwart leer dus wat ook bij mijn interieur past en voor meerprijs toen ook zo geleverd werd.
Zal erg mooi staan. kan niet wachten Very Happy Als het doorgaat dan zal ik er even foto’s van posten.

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 01 november 2008 09:30 PM
  [ # 3 ]

Nou het interieur heb ik opgehaald en in een erg mooie staat Very Happy
Alleen is het weer te mooi om waar te zijn. Want de bedrading is toch anders Rolling Eyes Dat wil zeggen van de airbags. De electrische stoel verstelling stekker past en volgens mij zit de bedrading voor de stoel verwarming er ook al bij dus dat moet werken hopelijk Laughing Dus toch de twee zij airbags uitwisselen met mijn huidige want ik ga maar niet met draden knoeien.  er zit verschil in phase één en twee wat bedrading betreft. Dus de Dealer maar even gebeld om te vragen hoe die dingen vastzitten in de stoel. De rugleuning moet gedeeltelijk gedemonteerd worden en lijkt moeilijker dan het is en de geplofte linkerzak is er al uit samen met de rechter. Dus aankomende donderdag ga ik de airbags uitwisselen van mijn huidige interieur

Profiel  

Harm van Beek
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 532

- 2CV 2CV 6 club
- C1 c1 ambiance
- DS 3 DS3 1.6 AIRDREAM So Chic E-HDI 90
- DS 4 1.6 eHDI Business
Gepost: 03 november 2008 05:32 PM
  [ # 4 ]

Ik heb, weliswaar via de garage, mijn Ph.2-LP-stoelframes (laten) vervangen door Ph.1-Exclusive electrisch meubilair-frames. k heb niks gemerkt van plofzakken die over moesten…

Na BX-ZX-Xant-Xant-xx-XM-xx-Xant-2CV (1985) + C5-1 (14-4-2006 tot 1-2-2008) en C5-2 (1-2-2008 tot 23-1-2014, 2.0HDiF 16V Break BVA6 Image (2008)), vanaf 23-1-2014 een zwarte DS3 1.6e-HDi So Chic van 10-2011. en vanaf 05-12-2014 een rode DS4 1.6 e-HDi Business van 09-2011

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 03 november 2008 10:56 PM
  [ # 5 ]

En toch is het anders volgens mij. Bij Phase 1 is het een gele vierkante stekker.
bij Phase 2 is het een groene halfronde stekker.Donderdag weten we meer. Gelukkig is de stekker voor
verstelling van de stoelen wel hetzelfde. Ondertussen Het leer even lekker in de was gezet oei oei wel mooi geworden zeg Laughing

Profiel  

exroosje
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 498

Gepost: 05 november 2008 06:30 PM
  [ # 6 ]
citrospeeds schreef:

Nou het interieur heb ik opgehaald en in een erg mooie staat Very Happy
Alleen is het weer te mooi om waar te zijn. Want de bedrading is toch anders Rolling Eyes Dat wil zeggen van de airbags. De electrische stoel verstelling stekker past en volgens mij zit de bedrading voor de stoel verwarming er ook al bij dus dat moet werken hopelijk Laughing Dus toch de twee zij airbags uitwisselen met mijn huidige want ik ga maar niet met draden knoeien.  er zit verschil in phase één en twee wat bedrading betreft. Dus de Dealer maar even gebeld om te vragen hoe die dingen vastzitten in de stoel. De rugleuning moet gedeeltelijk gedemonteerd worden en lijkt moeilijker dan het is en de geplofte linkerzak is er al uit samen met de rechter. Dus aankomende donderdag ga ik de airbags uitwisselen van mijn huidige interieur

Hoe ziet de stekker voor de verwarming er uit? En waar zit ie? Onder het tapijt aan de buitenkant? Hoeveel polig?

C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 06 november 2008 12:43 AM
  [ # 7 ]

Hij zit onder de linker stoel rail en het is de grote zeven polige zwarte stekker op die stekker zit de de verstelling van de stoelen en verwarming en zit onder het zwarte plastic plaatje. Vandaag de airbag van de bestuurders stoel en de stoel zelf geplaatst. Laughing En wat een drama om de groene stekker van de stoel airbag los te krijgen dat zit ongelooflijk vast
Evil or Very Mad morgen de rest Laughing

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 06 november 2008 11:02 PM
  [ # 8 ]

Zo het interieur zit er in en toch wel een hele dag bezig geweest.
Ook de bekabeling van de rechter airbag zit anders in elkaar dan bij phase één omdat er bij phase twee een sensor in de stoel zit wat niet in de leren phase één stoel zit. Daar moest ik eerst een kop koffie op drinken om dat nou weer op te lossen.Maar het is allemaal gelukt en werkt storingsvrij.Alleen gaat bij de rechter stoel het rode lampje niet meer branden als je bent vergeten om je gordel om te doen Idea terwijl deze nog wel gaat piepen als je de gordel vergeet. Daar ga ik nog wel een keer mee stoeien om het voor elkaar te krijgen Laughing Ook de leren panelen van de achterdeuren moest ik overzetten naar mijn huidige deurpanelen omdat bij een phase één geen extra tweeter bovenin zit. al met al viel het me toch wel wat tegen wat het verschil betreft met phase één en twee Rolling Eyes Maar het is erg mooi geworden en een hele verrijking voor een C5 Laughing Morgen maak ik even foto’s en probeer ik ze te plaatsen. het was vandaag al te donker Crying or Very sad

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 07 november 2008 11:52 PM
  [ # 9 ]

Oh Dat wist ik niet. Er zit inderdaad JBL Hifi in. Ik dacht dat alleen een type twee de tweeter gaten had omdat het geloof ik standaard is op een Exclusive
phase twee. Ik had de leren panelen maar omgezet omdat ik de voordeur panelen er al op had zitten en er anders kleurverschil was met de achterpanelen. Maar twee gaten boren was inderdaad sneller geweest Surprisedops: Kan ik de foto’s naar jou toe sturen menno? Mij lukt dat nooit Rolling Eyes
Zal morgenochtend even pics maken was er vandaag wegens werk drukte niet meer aan toe gekomen. Ook de stoelverwarming werkt perfect ben ik vanmorgen achter gekomen Laughing

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 november 2008 10:43 PM
  [ # 10 ]

Bedankt Menno enne hoe vindt je het? staat wel netjes zo dacht ik Laughing

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 11 november 2008 10:45 PM
  [ # 11 ]

Ziet er erg stak uit Dennis clap

Nu nog het stoffen interieur verkopen Confused:

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 november 2008 10:50 PM
  [ # 12 ]

Tja het stoffen interieur wat moet je daar nou mee. Rolling Eyes
Weg flikkeren is ook zonde daar is het nog te goed voor. Maar het begint nu toch wel in de weg te liggen Twisted Evil Iets voor jou frank? Laughing  Laughing
Mag voor weinig weg Smile

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 11 november 2008 11:11 PM
  [ # 13 ]
citrospeeds schreef:

Tja het stoffen interieur wat moet je daar nou mee. Rolling Eyes
Weg flikkeren is ook zonde daar is het nog te goed voor. Maar het begint nu toch wel in de weg te liggen Twisted Evil Iets voor jou frank? Laughing  Laughing
Mag voor weinig weg Smile

Tja , zal het in een GS passen Confused:

Zal best wel vraag naar zijn. Rijd vast ergens wel een ex. leasebak met een vies goor interieur erin.

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 12 november 2008 11:23 PM
  [ # 14 ]

Ja het is een elektrische stoel. Confused: Niet letterlijk natuurlijk Laughing op deze manier raak ik het nooit kwijt Shocked Dan moet je zeker eerst lid worden om een advertentie te kunnen zetten?

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 13 november 2008 10:21 PM
  [ # 15 ]
Menno. schreef:

Aanmelden is toch niet zo moeilijk Laughing  Wink
Ik zal je wel helpen , ... -> http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=10&t=91&p=147990#p147990

Wat zou ik toch zonder Menno zijn   Laughing  Laughing
Thanxs weer

Profiel  

1 van de 2
 1 2 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook