Dat velours vind ik beetje lelijk eigenlijk. Wat je zegt op t eerste gezicht nette kar maar als je goed kijkt klopt er geen hout van.
Dont eat yellow snow…
Volgens mij zijn de prijzen die je bij handelaren en garages betaald altijd een beetje over de top.
Ja je krijgt er apk op en drie maanden garantie maar da’s meestal net te kort.
Volgens mij is met ‘kennis van zaken’ een ID/DS overkopen van een particulier veel beter voor je portemonnee en meer in verhouding met wat je koopt.
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007
- ID/DS DS23H Pallas
vlietmansje schreef:Break voor derbij, wordt ik nou een trendsetter, of jij een trendvolger
Ik in ieder geval een trendvolger. Maarrrr….. jij ook!
Volgens mij was Bogaard77 de trendsetter met “Break voor derbij”.
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007
- ID/DS DS23H Pallas
vlietmansje schreef:
Bij Civer in Den Haag stond voor 14 en een half een break te koop, weet niet of die er nog steeds is.
Ben zelf keertje in Heerlen geweest om te kijken naar break met/zonder papieren, voor weinig…
In Ede staat/stond een kaal chassis met de hele boel er los bij, ook voor weinig (€, zat werk dus!)
Als je interessant vindt kan ik wel nazoeken waar dat was (pb),O ja…
En deze? http://link.marktplaats.nl/202700264
Succes met de queste
Bedankt voor de tips, maar:
14500? Te duur!
En ik wil ook niet teveel werk aan de auto hebben.
Ik zoek eigenlijk iets van rond de 8000-9000 euro in de “Break” uitvoering met groen systeem en 23 motor: moet te doen zijn…
Ik denk dat ik maar eens rustig rond ga kijken. Ik heb er geen haast mee.
Enne
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007
- ID/DS DS23H Pallas
Totaal aantal Berichten: 1420
Geregistreerd: 19-10-2007
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Die DSuper ken ik, stond een jaar terug te koop en heb er in proef gereden.
Het is een DSuper 5 uit 1971, dus 2 liter blok met korte 5 bak, wat roestplekjes wel met nieuw interieur.
De DSuper5 van sjaak is een betere keus.
Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
De DSuper5 van sjaak is een betere keus.
Kijk maar eens onder de klep bij sjaak! (wel eerst een zonnebril opzetten )
Dan zie je het verschil.
groeten Peter.
Onder de motorkap ziet die van Sjaak er zeker netter uit (als ik van het plaatje uitga en das altijd moeilijk natuurlijk). Was wat naar Dsuper5 aan het rondkijken om te zien of daar een beetje aan te komen is momenteel.
Dont eat yellow snow…
Totaal aantal Berichten: 25613
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Er is dus wel een wezenlijk verschil tussen een DSuper 5 en een DSuper5.
De ene is een 2 liter korte 5 bak. de ander is een 2100 lange 5 bak. Die wil je!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Goed punt, weer een aandachtspuntje om op te letten dat de ene dsuper5 dus ook weer verschilt van de andere. Kan iemand me vertellen wat nou eigenlijk het verschil tussen die lange en korte bak is?
Dont eat yellow snow…
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
goldfishie schreef:Goed punt, weer een aandachtspuntje om op te letten dat de ene dsuper5 dus ook weer verschilt van de andere. Kan iemand me vertellen wat nou eigenlijk het verschil tussen die lange en korte bak is?
Zie: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=165994&highlight=overbrenging
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Thanks t is duidelijk nu.
Dont eat yellow snow…
Omdat ze buitenstaat, ik het te druk heb en er nog twee dames zijn die aandacht willen. Te koop.
Hele authentieke zwarte dame. Zelf op NLkenteken gezet. Natuurlijk met een verhaal. Tweede neus, langeslagblok, groen systeem. betrouwbare auto, ID, dus heerlijk simpel en frans.
Let op, geen plamuur, geen laswerk. Beetje slordige dame, echt frans. Zeer goede basis om zo te houden of om iets moois van te maken. APK tot mei 2010. rijdt 1 op 12, blikvanger. Mail voor meer informatie. Geen haast, maar ze staat wel buiten , zoekt serieuze liefhebber met onderdak. —> E 4.250
<object><param></param></param><embed src=“http://www.mijnalbum.nl/Diashow-NJX38L7C” type=“application/x-shockwave-flash” wmode=”#000000” width=“360” height=“269”></embed></object>
.komma