Zoals te lezen is heb ik een nieuwe ZX gekocht vanwege problemen met mijn diesel. Nu heeft deze andere auto last van tikkene aandrijfassen. Weet iemand of ik die van deze 1.4i kan omwisselen met die van de 1.9d?
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
TU is TU en XU is XU .
Oftewel per motorcode om te wissellen. Een 1.4 is een TU dus alleen assen van een 1.4 gaan passen.
Als je een 1.6 1.8 XU hebt passen die van een XU Diesel wel.
Overigens. Die van een xantia of een berlingo passen ook, tenminste die zitten onder onze 1.8i
Allicht past er ook iets van een xsara of P306
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
GoodOldDiesel schreef:TU is TU en XU is XU .
Oftewel per motorcode om te wissellen. Een 1.4 is een TU dus alleen assen van een 1.4 gaan passen.
Als je een 1.6 1.8 XU hebt passen die van een XU Diesel wel.
Overigens. Die van een xantia of een berlingo passen ook, tenminste die zitten onder onze 1.8i
Allicht past er ook iets van een xsara of P306
Ok dat is duidelijk. Jammer
Weet je me nog wonen?
Ik heb er 2 voor je, moet ze nog wel onder de wagen uit halen en dit Weekend kan denkelijk niet.
Maar voor jou zijn ze gratis.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:Weet je me nog wonen?
Ik heb er 2 voor je, moet ze nog wel onder de wagen uit halen en dit Weekend kan denkelijk niet.
Maar voor jou zijn ze gratis.
Niet precies maar dat weet de navigatie wel . Zou super zijn. Is het een lastig klusje om ze eruit te halen?
jebbers schreef:paso schreef:Weet je me nog wonen?
Maar voor jou zijn ze gratis.Niet precies maar dat weet de navigatie wel . Zou super zijn. Is het een lastig klusje om ze eruit te halen?
valt wel mee hoor, maar ja, je zult die vanjezelf ook nog moeten doen dus kun je bij deze mooi ff oefenen.
Overigens heb je wel dop 35 nodig en das precies de maat die niet in de setjes zit.
- Xantia Ambulance, GiFa
En een sleutel 11 voor tussenas lager. Bougie dop 16 voor draagarm bout. Een steek / ring 17 om deze tegen doordraaien te behouden. Stuk ijzer om draagarm eruit te werken en als wringijzer voor de wielmoer. Deze moer is meestel ingeslagen dus een bijtel en een hamer mee.
Oh ja nog een olie lekbak natuurlijk.
Die sleutel 19 voor de wielbouten had jezelf wel kunnen bedenken neem ik aan
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
FF wachten, ik haal ze er eerst onderuit om zeker te zijn dat ze goed zijn, rijdend waren ze perfect maar eens je ze in je handen hebt weet je het pas echt.
Moet je misschien niet nodeloos rijden.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:FF wachten, ik haal ze er eerst onderuit om zeker te zijn dat ze goed zijn, rijdend waren ze perfect maar eens je ze in je handen hebt weet je het pas echt.
Moet je misschien niet nodeloos rijden.
Super! Ik wacht het even af dan..
- Xantia Ambulance, GiFa
Daar is het topic gezocht voor. Even daar een nieuwe post maken.
jebbers schreef:paso schreef:Weet je me nog wonen?
Maar voor jou zijn ze gratis.Niet precies maar dat weet de navigatie wel . Zou super zijn. Is het een lastig klusje om ze eruit te halen?
Heb ik het vandaag even gedaan.
De linkse is nog 100% de rechtse heb ik een beetje twijfel over, in elk geval was er rijdend met die auto niets te horen.
Ook mag je de stabistokjes hebben want in de Berlingo had ik die pas nieuw steken.
paso schreef:jebbers schreef:paso schreef:Weet je me nog wonen?
Heb ik het vandaag even gedaan.
De linkse is nog 100% de rechtse heb ik een beetje twijfel over, in elk geval was er rijdend met die auto niets te horen.
Ook mag je de stabistokjes hebben want in de Berlingo had ik die pas nieuw steken.
Super! Ik neem binnenkort even contact met je op!