Autofan Geplaatst: 03 Nov 2008 06:26 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Ik heb een plastieken kap erop leggen en bij hoge snelheden zie je hem inderdaad erg veel trillen.
moet je die musketierkap hebben die komt gewoon 15cm omhoog bij snelheden boven de 150km/h
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
150km/h rijd ik zowat nooit. 1x gedaan en vond dat wel weer mooi geweest, ik hoorde m’n radio niet meer
en volgens mij waren er
-volledig kunststof
-volledig staal
-kunststof met stalen versteviging onderkant
Kan iemand dit bevestigen ?
Totaal aantal Berichten: 27901
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dan heb je of geen goed geluid in je auto, of hij staat niet hard genoeg
Met een BX GTi kan je makkelijk 150 km/h rijden (zeker op de teller), toerental loopt dan wel op waardoor er ook wat meer geluid is.
Dat is nu eenmaal het karakter van de auto, veel toeren, korte versnellingen, maar altijd veel trekkracht
Autofan Geplaatst: 03 Nov 2008 19:11 Onderwerp:
150km/h rijd ik zowat nooit. 1x gedaan en vond dat wel weer mooi geweest, ik hoorde m’n radio niet meer
nou de mijne tikt zo af en toe toch ff de 180km/h aan en wil toch met regelammt zo rond de 140 km/h cruisen hoor dan rijd ie het lekkerst jammer dat oom agent het niet zo leuk vind
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
giant schreef:en volgens mij waren er
-volledig kunststof
-volledig staal
-kunststof met stalen versteviging onderkantKan iemand dit bevestigen ?
schrap de laatste maar, tenminste ik en ze niet
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
stan schreef:Autofan Geplaatst: 03 Nov 2008 19:11 Onderwerp:
150km/h rijd ik zowat nooit. 1x gedaan en vond dat wel weer mooi geweest, ik hoorde m’n radio niet meernou de mijne tikt zo af en toe toch ff de 180km/h aan en wil toch met regelammt zo rond de 140 km/h cruisen hoor dan rijd ie het lekkerst jammer dat oom agent het niet zo leuk vind
Daarvoor rijd ik ook eigenlijk nooit 150 Maar het geluid is bij 150 op zich nog wel te harden, maar met een gangetje van 120/130 geniet ik ook volop En dat vind oom agent meestal nog acceptabel en het geluid is ook wat lekkerder. Draait hij ongeveer 3500 toeren bij 150 is dat 4500/5000 (zeker weet ik dat niet, omdat ik dat maar 1x heb geprobeerd).
Totaal aantal Berichten: 27901
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Boven de 120 is het wel meer dan 3500 bij een GTi.
Misschien geeft je teller wat minder aan, maar als je met GPS gaat rijden ga je toch echt al richting de 4000 rpm
ja dat klopt wat arjan zegt
Ja idd, 100 is ongeveer 3500 iets minder. Mijn teller klopt wel ongeveer. Laatst nog getest een afwijking van 1 km/h bij 80 km/h ofzo. Dat is niet veel.
Geluid van mijn radio is trouwens gewoon standaard. 2 boxjes voorin en 2 achterin. Die 2 achterin zijn niet standaard, maar die zijn gewoon heel simpel en denk ongeveer gelijk aan de boxjes voorin.
Waar ging het topic ook alweer over?
Autofan schreef:Waar ging het topic ook alweer over?
Jij gaat altijd weer dom uit je nek lullen
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Arjan Verkade schreef:Met een BX GTi kan je makkelijk 150 km/h rijden (zeker op de teller),
150? Toch wel minimaal mag ik hopen. Al vond ik dat in de GTI tamelijk vermoeiend. Doe mij maar een diesel.
McDean schreef:giant schreef:en volgens mij waren er
-volledig kunststof
-volledig staal
-kunststof met stalen versteviging onderkantKan iemand dit bevestigen ?
schrap de laatste maar, tenminste ik en ze niet
Ik ken wel geheel van ijzer (schade-delen), en van ijzer met een vaag flapje plastic aan weerszijden van de koplampen (af-fabriek). Dat rot er bij de meesten overigens wel een keer vanaf.
Ich bin ein Breaker
mpostma schreef:Arjan Verkade schreef:Met een BX GTi kan je makkelijk 150 km/h rijden (zeker op de teller),
150? Toch wel minimaal mag ik hopen. Al vond ik dat in de GTI tamelijk vermoeiend. Doe mij maar een diesel.
De geluidsproductie maakt je suf. Een diesel is daar veel fijner voor, zeker een turbodiesel.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
karel schreef:
De geluidsproductie maakt je suf. Een diesel is daar veel fijner voor, zeker een turbodiesel.
Eensch. En dan nog trekken ook bij 120.
Eveneens ben ik tevens ook.