Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
ronama schreef:picassoke schreef:, vele kraakjes (net hetzelfde van mijn picasso), gebruikte materialen krasgevoelig
aangezien we toch off topic zijn, mijn nieuwe c5
die ik sinds do heb. daar rammelt niks kraakt niks..
gewoon een top wagen… en ziet er tig keer beter uit dan een prius…
Idd, de prius ziet er niet uit. Daar ben ik het mee eens, en ik heb er zelf ook al mee gereden en ook ik kon geen enkel kraakje horen in de C5, dat is in mijn picasso wel wat anders, vooral de rolmechanismen van zowel de voorste zonneschermen als dat van het panoramadak rammelen echt verschrikkelijk. Op onderhoud ga ik toch zeggen dat ze dit moeten oplossen want op grove dwarsnaden is het echt erg.
Verder kraakt er wel eens wat aan de deuren of op andere plaatsen maar dit stoort me niet zoveel.
Hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe C5 en het veercomfort ivm met je vorige HP?
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
picassoke schreef:
Hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe C5 en het veercomfort ivm met je vorige HP?
ik vind hem op alle vlakken beter dan de vorige..
mis de vorige eigenlijk niet… ops:
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
ronama schreef:picassoke schreef:
Hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe C5 en het veercomfort ivm met je vorige HP?
ik vind hem op alle vlakken beter dan de vorige..
mis de vorige eigenlijk niet… ops:
Ik heb met de 2 versies van de huidige C5 al even gereden.
Ik vond de metalen ophanging zelfs veel beter filteren op lage snelheid en bvb riooldeksels of betonnaden werden duidelijk zachter verwerkt.
De HP versie heeft volgens mijn dealer enkel een grote bijdrage op hoge snelheden (snelweg), of met zware belading.
Maar hij zei ook dat veel afhangt van de verlgmaat die eronder zit.
De metalen ophanging was met een 1.6 HDI, en 16” velgen.
De HP was de 2.7 HDI met 17 of 18”, ik dacht 18”, en deze was dus duidelijk minder comfortabel
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
mijne heeft 17”
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
ronama schreef:mijne heeft 17”
Zijn dit de standaard velgen voor een 1.6HDI vtr?
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
NU ONTOPIC AUB!!!!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
hoe kan je on-topic blijven in een thread die alleen maar bedoeld is om (toekomstige) C6 eigenaren op te stoken? De openingspost is pure flamebait.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
eviltwin schreef:hoe kan je on-topic blijven in een thread die alleen maar bedoeld is om (toekomstige) C6 eigenaren op te stoken?
Dit topic ging vanaf de eerste post over de C6. Daarom lijkt het mij een goed plan om dan gewoon lekker door te gaan over de C6. Nu komt de C5 er weer doorheen….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
eviltwin schreef:hoe kan je on-topic blijven in een thread die alleen maar bedoeld is om (toekomstige) C6 eigenaren op te stoken? De openingspost is pure flamebait.
Helemaal correct.
Ook hier…KLAAR