andere merken op dit forum
hocks
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 140

Gepost: 04 november 2008 11:51 PM

Ik las het stukje van wouter en zijn peugeot 504 coupe en vond het erg jammer hoe hierop gereageerd werd, tuurlijk is dit een Citroenforum….
Maar ik vind het zeer interessant welke auto’s Citroenliefhebbers nog meer leuk vinden.
Je moet het niet zien als vreemde merken op dit forum! maar als andere merken in relatie tot Citroen
je hebt zowieso de directe link met Citroen: Peugeot, Panhard, Fiat, Autobianchi, Maserati,
link andere Franse merken: Renault, Simca, Peugeot
link gebruikte techniek: Max ,Mega, Burton,Rolls Royce, Porsche
link smaak van de Citroenliefhebber

Kortom dit kan erg interessante materie zijn , en ik vind het erg kort door de bocht en zeer eenkennig om het bericht over Wouter zijn 504 klakkeloos te sluiten

Bijna elk merk, heeft wel een interessant model…..

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 05 november 2008 12:38 AM
  [ # 1 ]

Wat rijd je naast Citroën nog meer?

Wat wordt je volgende auto en waarom?

En zo nog een paar. En uiteraard hebben we nog het café waar alle ontopic materie offtopic is en andersom. We zijn dus niet geheel eenkennig.

Laten we wel wezen, je noemt veel merken en als je maar ver genoeg zoekt is er een link met Citroën. Zoek je nog iets verder, dan kom je vaak op een merkgebonden liefhebbersforum uit, waar ze het liefst praten over hun automerk. Net zoals wij.  Very Happy
Los hiervan is er in het verleden gebleken dat dergelijke topics niet altijd even gezellig verlopen, op dat moment moet je een streep trekken. Wij hebben dat gedaan met daarbij de mogelijkheid om toch in een aantal topics over andere merken te praten.

Profiel  

ernst
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 74

Gepost: 05 november 2008 12:48 AM
  [ # 2 ]

Een zwarte Fiat Multipla JTD Van (The Mule)  twisted

Greetz

Thank you for driving my wife

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 05 november 2008 01:14 AM
  [ # 3 ]

Ik moet toch eerlijk zeggen dat het me tot nu toe best is mee gevallen op dit forum. Juist van fanatiekelingen die zich Citrofielen noemen zou je wat extremere standpunten kunnen verwachten, maar het overgrote deel van de forummers lijkt zich juist vrij ruimhartig op te stellen. Overigens weet ik niet aan welk topic hierboven wordt gerefereerd, dus die discussie heb ik niet gevolgd.
Overigens, een 504 coupe is een schitterende klassieker die zeker mijn opgestoken duim zal krijgen. Persoonlijk ben ik ook best wel een fan van oude Fords en Mercedessen, iets wat bij liefhebbers van Frans spul vast minder goed zal vallen dan Peugeot. Soit, ieder zijn meug!  Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook