8 van de 15
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

bx stickers nu te bestellen. foto’s p.3
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11791

- Xantia TD SX
Gepost: 05 november 2008 12:53 AM
  [ # 106 ]

Ik had idd ook al aan zwart gedacht. Ik vraag me af of dat wel opvalt. Als je het in kleur doet, moet je het volgens mij bij de kleur van de auto laten komen. Wit op een witte, rood op een rode, groen op een groene etc.

Ik heb een witte Breek. Misschien moet ik morgen even een zijkant plaatje posten, zodat er met kleuren geëxperimenteerd kan worden? Ik zou het zelf doen als Photoshop & ik goede vriendjes konden worden, maar…  Surprisedops:

@oudelut, dat bedoel ik, en dan idd met naar achteren verjongende strepen. Dan is het, denk ik zo, wat minder massief…

Dit kan ook nog wel eens best mooi worden! Een leuk soort early-nineties cool. Zeker zo goed als lamellen op je achterruit!

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Thiezz
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 497

Gepost: 05 november 2008 12:56 AM
  [ # 107 ]

nou hier een snel opzetje.

bovenste lijkt me de enige goede manier voor de rechterkant.
de linkerkant heb ik op 2 manieren. ik vind ze zelf opzich allebei wel kunnen.

@penny lane: als je even een goede foto van de zijkant post dan kan ik wel een fotosoepje maken

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 05 november 2008 01:13 AM
  [ # 108 ]

Wat mij betreft toch de tweede optie voor de linkerkant, puur en alleen om ze aan beide kanten hetzelfde te houden…?!
Overigens: de letters BX wil ik dan ook in wit hebben?! Is dat origineel juist ‘gat’ (en dus geen sticker)?  Confused

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Thiezz
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 05 november 2008 01:15 AM
  [ # 109 ]

officieel is het een wisseleffect (zie p.3)

dat was ik bij deze stickers ook van plan maar dit is ff opzetje vanuit autocad. en nu ga ik ze in photoshop in goede kleuren zetten.

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Xantia TD SX
Gepost: 05 november 2008 01:17 AM
  [ # 110 ]

@ Thiezz: Geweldig! Ik maak morgen wel ff gauw een totaaltje als het niet te veel mist Wink

Derk

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Thiezz
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 05 november 2008 01:55 PM
  [ # 111 ]

ik heb ze nu in het wit gemaakt en het zwarte word dan ‘gat’ maar denk niet dat dit mooi zal worden en erg massief.

denk dat je beter dit principe kunt pakken en dan het witte stickers en het zwarte gat. dan zijn ze minder massief en duidelijker bx.

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten

- Xantia TD SX
Gepost: 05 november 2008 03:15 PM
  [ # 112 ]

Eens. Anders rijd je weer in een bestelbak Cool

Even een slordig plaatje van de witte Breek:

Derk

Edit: binnenin plakken is lastig omdat de bekleding over de ruiten valt. Plus, achter de bekleding zijn de ruiten daarom zwart gemaakt…

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 05 november 2008 03:27 PM
  [ # 113 ]
oudelut schreef:

1) @moddereters: wat is er met dit topic? Herhaaldelijk als ik wil reageren/antwoorden loopt Safari of zelfs mijn computer vast?! Is specifiek bij dit topic?!

Alsof we altijd elk topic lezen

Dat kwam door de eerste foto van een pagina terug!  die was zo traag als een….. Wink

Profiel  

Thiezz
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 05 november 2008 04:25 PM
  [ # 114 ]

maar ff links ipv fotos omdat ze wat groter zijn.

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten

- Xantia TD SX
Gepost: 05 november 2008 04:49 PM
  [ # 115 ]

Duidelijk de tweede Cool . Hoe zouhet staan op een rode?? En: ik denk echt dat zwart wegvalt…

Derk

Profiel  

Thiezz
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 05 november 2008 05:11 PM
  [ # 116 ]

ik denk dat zwart nog best mooi is omdat die rand om het raam ook zwart is. en hij is dan niet al te opvallend aanwezig. maar hier is moeilijk een photoshop van te maken omdat het op de foto dan ook niet echt opvalt.

rood steekt te erg af denk ik

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten

- Xantia TD SX
Gepost: 05 november 2008 05:26 PM
  [ # 117 ]
Thiezz schreef:

rood steekt te erg af denk ik

Ik bedoel, op een rode auto…

Derk

Profiel  

Thiezz
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 05 november 2008 06:01 PM
  [ # 118 ]

ah op een rode auto zal het wel staan. maar toch lijkt me opzich zwart nog best mooi staan op het ruitje.
je zou misschien eens kunnen proberen met wat strepen zwarte tape hoe het staat?

een proefsticker laten drukken is 15 euro namelijk. das vrij veel.
ik heb dat voor de berline wel gedaan en helaas waren deze niet goed. dus 15 euro weggegooit geld eigenlijk..

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten

- Xantia TD SX
Gepost: 05 november 2008 06:35 PM
  [ # 119 ]

Is.

Ik zal eens een rolletje zwarte en een rolletje witte gaffertape regelen: kunnen we van elk een live simulatie maken. Letters erop met sello… fotootje… klaar is klara! Mooie actie voor het weekend…

Derk

Profiel  

veertien E-tje
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 649

- BX 16 TGI
Gepost: 05 november 2008 07:03 PM
  [ # 120 ]
Rene van Maren schreef:
oudelut schreef:

1) @moddereters: wat is er met dit topic? Herhaaldelijk als ik wil reageren/antwoorden loopt Safari of zelfs mijn computer vast?! Is specifiek bij dit topic?!

Alsof we altijd elk topic lezen

Dat kwam door de eerste foto van een pagina terug!  die was zo traag als een….. Wink

Excuus!! was ff een torrent aan het binnen trekken, dan sterft de upload ook een eindje….

BX, gewoon daarom

BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij

Profiel  

8 van de 15
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook