ik wil wel is een discussie houden over peugeot en citroen de PSA dus
wat vinden jullie nou van de samen werking van peugeot en citroen?? : :
ik zelf heb het idee dat peugeot, citroen niet hun eigenwijs dingentje laat ontwikkelen en zo maar ik heb wel het idee dat het weer de goede kant op gaat
Nouja, Citroèn(help, ik kan geen dubbele punt erop zetten) bepaald zelf de ontwikkeling, de ommezwaai komt door een nieuwe technisch directeur meen ik..
En ach, Peugeot’s vind ik ook wel leuk hoor..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ë = alt137
Schijt aan originaliteit.
sja….
Peugeot maakt opzich mooie wagens: 607, 406 (ja, vorig model…), 807, 206cc enz!
Ik vind het alleen jammer dat Citroen niet echt auto’s zoals vroeger maakt. Denk dat Peug bang is dat het weer eens de mist in gaat, zoals met de LN(a).....
Platform-sharing ontkom je in deze dagen/tijden niet meer aan, maar dat Citroen geen HP-middenklassers meer bouwt vind ik raar.
Maar waarom? Te duur? Willen de kopers het niet? Mag het niet van Peugeot?
Of omdat het tegenwoordig allemaal zo hard mogelijk afgeveerd moet zijn?
Als ik de autoweek-mannen moet geloven, schijnt het lekker te zijn: een harde stoel is verplicht en dan ook nog een hard afgeveerde auto . Zal je verzekering blij met je zijn, om de week met nek- en rugklachten bij de dokter.
Nee, geef mij maar comfort. Ik rij er dan misschien een uurtje langer over om ergens te komen, ik stap wel zonder pijntjes uit mn auto!
Onder het motto dat ze het contact met de weg willen voelen. Ik vind het de grootst mogelijke onzin die er bestaat. Komt bij mij hetzelfde op neer als dat ik met m’n blote tengels wil voelen hoe heet de oven is.
WYD schreef:Onder het motto dat ze het contact met de weg willen voelen. Ik vind het de grootst mogelijke onzin die er bestaat.
Inderdaad, en maar klagen over rugpijn, reuma, etc etc
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Inderdaad, en maar klagen over rugpijn, reuma, etc etc
Dat heeft meer te maken met de stoel denk ik. De stoelen in mijn Xantia, hoor daar meer mensen over, zitten beroerd. Dan heb ik liever BX-stoelen.
En reuma overkomt je helaas gewoon. Dat kun je niet voorkomen door in een Citroën te rijden
Jeroen
Je voelt je lekkerder in een Citroën
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
toniclight schreef:En reuma overkomt je helaas gewoon. Dat kun je niet voorkomen door in een Citroën te rijden
Maar het helpt wel!
Ik moet toegeven dat ik mijn vorige Cordoba SX (2 deurs Coupé) welke voorzien wat van verlagingsveren en harde stoelen, best wel lekker vond rijden.
Het is alleen een andere manier van rijden die mij toen goed schikte. Alleen comfortabel is het iet, maar wel sportief! Je kon met dat ding als een kart door de bochten, en dat heeft ook wel weer wat.
Desaltnietemin ben ik wel blij dat ik er vanaf ben…
toniclight schreef:Inderdaad, en maar klagen over rugpijn, reuma, etc etc
Dat heeft meer te maken met de stoel denk ik. De stoelen in mijn Xantia, hoor daar meer mensen over, zitten beroerd. Dan heb ik liever BX-stoelen.
Stoelen in een Xantia beroerd :
Ik heb het altijd prima stoelen gevonden voor de korte/lange ritten.
De stoelen in mijn Xsara en 306 waren vergelijkbaar, die zaten ook prima, wat zit er dan zo beroerd aan?