Ik zit er al een tijd over te denken : Een Belgische XM-club oprichten? Zou er veel interesse voor bestaan ? Zijn er eventueel mede-kandidaten om een bestuur op te richten. Belgen en Nederbelgen : aan U het woord
Patrick
hier heb je er alvast 1
enne ik de 2de en der zullen er noch meer komen eenmaal opgestart
jozef
break 2100 turbo diesel van 1994 volledige reviesie gehad motor versnellings bak volledige ophanging vernieuwd
Mooie kick Jozef. Precies 2 jaar en 9 maanden later!

Totaal aantal Berichten: 3197
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
De XM ‘s en alle hydraulich geveerde citroens kunnen bij Citrosfeer teruecht in België : http://www.citrosfeer.be/wordpress/?page_id=14
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Volgens mij is België niet echt een clubland. Er is bijvoorbeeld ook geen BXclub, of zelfs maar een citroen-forum.nl.

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Belgische vrienden, waarom dan niet aansluiten bij de nederlandse XM-club?
Ja hoor dat mag ook!
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 3197
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Dat doen wij dan ook ; ik ben lid van de Nederlandse en Franse SM clubs , DS-SM club in België en Citrosfeer Vlaaanderen .
Heb in mijn DS tijd nog jaren lid geweest van de Nederlandse DS club .
Het Rare met de SM’s is dan wel dat er nieuw 365 verkocht zijn in België en 99 in Nederland .
Nu zijn er nog 80 SM’s in België en meer dan 200 in Nederland ; waarvan naturlijk een heel deel uit Belgiê afkomstig .
Maar gelukkig hebben wij al die oldtimerminneede Nederlanders zodat wij ook terug wat onderdelen kunnen vinden .
Walter
Meten is weten , gissen is missen
nou jongens beter laat dan nooiet zou ik zo zeggen, dit wil niet zeggen dat ik de nederlands citrofielen geen warm hart toe draag maar heb zeer weinig tyd en af en toe kom ik eens piepen hobbel dan hopeloos achterop sorry daarvoor mia culpa
maar het mag gezegd en geschreven worden ik ben zeer bly met dit forum heb heel myn tyd gereden met citroen en heel veel geleerd door zelfstudie en toch heb ik hier veel bygeleerd dank u daarvoor
en inderdaad in belgie vind je dit niet, en zeker niet met deze inzet en kwaliteit
groeten jozef
ps als iemand geen werkput of werkbank heeft om aan zyn citro te werken hier mag je het gratis komen doen sleutels krikken alles is voorhanden maar dan ook alleen voor de citrofielen
break 2100 turbo diesel van 1994 volledige reviesie gehad motor versnellings bak volledige ophanging vernieuwd

Totaal aantal Berichten: 2474
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Harm schreef:Volgens mij is België niet echt een clubland. Er is bijvoorbeeld ook geen BXclub, of zelfs maar een citroen-forum.nl.
nee maar zoals gezegd
http://www.citrosfeer.be daar worden alle hydraulische types in verenigd…ps belgie is ook niet zo’n citroen minnend land…
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
jozef37 schreef:nou jongens beter laat dan nooiet zou ik zo zeggen, dit wil niet zeggen dat ik de nederlands citrofielen geen warm hart toe draag maar heb zeer weinig tyd en af en toe kom ik eens piepen hobbel dan hopeloos achterop sorry daarvoor mia culpa
maar het mag gezegd en geschreven worden ik ben zeer bly met dit forum heb heel myn tyd gereden met citroen en heel veel geleerd door zelfstudie en toch heb ik hier veel bygeleerd dank u daarvoor
en inderdaad in belgie vind je dit niet, en zeker niet met deze inzet en kwaliteit
groeten jozef
ps als iemand geen werkput of werkbank heeft om aan zyn citro te werken hier mag je het gratis komen doen sleutels krikken alles is voorhanden maar dan ook alleen voor de citrofielen
Krijgen we er ook jouw kennis bij?
met alle plezier vraag maar op als ik kan helpen doe ik dat ook spytig genoeg alleen op zaterdag kan noch veranderen zit byna aan myn pensioentje

Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Kijk, wordt er toch voorzichtig spelenderwijs een klupje opgericht….
Dat zal ik zeker onthouden
En heb wel geen XM. Mijn pareltje is een prachtige zwarte BX . Waarvan ik dinsdag weet of hij ‘goed genoeg is’ om op de weg te mogen in België (geimporteerd uit NL)