Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen LHM en LHM plus is?
Ik heb het forum al afgezocht (plus het internet) maar niets hierover kunnen vinden.
PS Hebben vandaag de BX verwend met verse LHM plus. Ze vindt het blijkbaar erg lekker want het rijden gaat een stuk soepeler en remmen een stuk zekerder.
Het verschil zal de samenstelling wel zijn. LHM was er al heel vroeg, later is dat LHM Plus gaan heten
Harm schreef:Het verschil zal de samenstelling wel zijn. LHM was er al heel vroeg, later is dat LHM Plus gaan heten
Wat ik ervan weet is dat LHM de voorloper is van LHM Plus (ja echt) en ook in zijn voorloper (GS/GSA) gebruikt werd. De BXen zijn gemaakt voor LHM plus.
Die-hard GS/GSA-ers mopperen volgens mij vaak over LHM-plus omdat het tóch niet zo goed is als LHM. LHM was meer samendrukbaar dan LHM +, als ik het me goed herinner.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Harm schreef:Het verschil zal de samenstelling wel zijn. LHM was er al heel vroeg, later is dat LHM Plus gaan heten
Wat ik ervan weet is dat LHM de voorloper is van LHM Plus (ja echt) en ook in zijn voorloper (GS/GSA) gebruikt werd. De BXen zijn gemaakt voor LHM plus.
Die-hard GS/GSA-ers mopperen volgens mij vaak over LHM-plus omdat het tóch niet zo goed is als LHM. LHM was meer samendrukbaar dan LHM +, als ik het me goed herinner.
Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je remwerking
Ik denk dat het voornamelijk dunner is maar samendrukbaarder
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Bedankt voor de info!
metro2005 schreef:karel schreef:Harm schreef:Het verschil zal de samenstelling wel zijn. LHM was er al heel vroeg, later is dat LHM Plus gaan heten
Die-hard GS/GSA-ers mopperen volgens mij vaak over LHM-plus omdat het tóch niet zo goed is als LHM. LHM was meer samendrukbaar dan LHM +, als ik het me goed herinner.Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je remwerking
Ik denk dat het voornamelijk dunner is maar samendrukbaarder
Mijn natuurkundeleraar zei altijd dat vloeistoffen niet samendrukbaar zijn…
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm