8 van de 14
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

XM 3.0 V6 Exclusive - Xsara Coupe part2
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 12 augustus 2008 09:37 PM
  [ # 106 ]

Ik heb besloten voor minimaal een jaar wat goedkoper te gaan rijden. Zowel in verbruik als in vaste lasten als in onderhoud. De xm staat dus voor een jaartje in een stalling, tussen een cx, een gsa en een hy Cool
Zijn alledrie van een citroen liefhebber uit den haag/voorburg hoorde ik. Een bekende van hier?

Xsara Coupe

Profiel  

Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2276

Gepost: 12 augustus 2008 09:44 PM
  [ # 107 ]

En dat goedkoper rijden, dat gebeurt in je Xsara?

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 12 augustus 2008 09:55 PM
  [ # 108 ]

Dat gebeurt in mijn xsara en een hier al eerder genoemde auto van een hier niet zo erg geliefd merk geloof ik Laughing Denk dat de meeste cafe gangers het nog wel weten Wink

Xsara Coupe

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 12 augustus 2008 10:12 PM
  [ # 109 ]

Toch niet die 944, of wel!?

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 12 augustus 2008 10:17 PM
  [ # 110 ]

Toch wel Wink  Gister heeft sohail er al voor de eerste keer onder gelegen voor een afgebroken stuurbekrachtigings pomp. Blijkbaar waren ze bij de porsche dealer toch niet zo slim met sleutelwerk…
Blijkt de stuurbekrachtiging nog te werken ook Cool

Enne, goedkoop rijden? ja, goedkoop rijden! Ding doet 1 op 15 Wink  Cool

Xsara Coupe

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Xsara Scootertje.
Gepost: 12 augustus 2008 10:22 PM
  [ # 111 ]

Beun jij er met jou kennis toch ff bollenveering onder. Cool

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 12 augustus 2008 10:47 PM
  [ # 112 ]

Ik zei toch dat ik goedkoop ging rijden? Rolling Eyes  Laughing  Laughing  Laughing
Mn bollenkar staat net ff weg Wink

Xsara Coupe

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 12 augustus 2008 10:54 PM
  [ # 113 ]

Ha Marco,
Jammer maar wel begrijpelijk… En ik zou voor de HY gaan. Kun je nog eens wat spullen vervoeren…
Groet, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 13 augustus 2008 12:46 AM
  [ # 114 ]

een XM moet je niet stallen! een XM moet je mee rijden! is alleen maar slecht als ie stilstaat!  Wink

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten

- Xsara Scootertje.
Gepost: 13 augustus 2008 12:48 AM
  [ # 115 ]
ieksEmmu schreef:

een XM moet je niet stallen! een XM moet je mee rijden! is alleen maar slecht als ie stilstaat!  Wink

Ahum…...... Wink  Maar je hebt helemaal gelijk ieks, alleen moet je het wel kunnen opbrengen.

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 13 augustus 2008 12:52 AM
  [ # 116 ]
eXpelliarMus schreef:
ieksEmmu schreef:

Ahum…...... Wink

Wink
was van t weekend ff in de stalling, had wat planken ff onder de wagen gelegd, de lagen klem omdat zelfs de afgesleten stalbandjes zowat leeg waren gelopen… maar zag ook roest aan t subframe… wellicht zat t er al, maar moet t toch maar eens in de olie oid zetten denk ik…

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 13 augustus 2008 01:07 AM
  [ # 117 ]

Het op kunnen brengen, dat kan je op meerdere manieren zien. Financieel is het nog wel op te brengen, maar geestelijk niet. Steeds weer dat geld weg zien gaan omdat er weer is iets is. Vooral dit voorjaar heeft er erg hard ingehakt… Ook gevoelsmatig… Meesten weten wel waar ik het over heb, en zoiets hakt er ook gewoon in op het vertrouwen in de auto…
De combinatie van iedere keer weer wat geld uitgeven, al is het maar 3 tientjes en ieder weekend onder die xm liggen (vraag het sohail maar, er is altijd wel wat. En is er niets, dan staat er een sloper klaar omdat daar onderdelen van nodig zijn…) heb ik even geen zin meer in.

Ik blijf de xm een geweldige auto vinden en ze komt hoe dan ook de weg weer op. Maar niet nu. Heb nu mn prioriteiten toch meer op mn studie en wat meer echt leuke dingen doen liggen. En een keer een weekend vrij en lekker wat voor jezelf doen of desnoods iemand anders helpen is ook wel is lekker. Sinds de xm stil staat heb ik al 3 auto’s gepoetst, dat had ik ook al heeeel lang niet meer gedaan. Stomweg de tijd niet voor.

Roest op het subframe ben ik niet zo bang voor, dat is nog steeds nat van de olie van het krukaskering incident Laughing

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 09 november 2008 08:23 PM
  [ # 118 ]

Kuch Kuch, een jaar had ik gezegd he?
De dame staat weer rijdend voor de deur Cool  Na een lange periode van afwezigheid zweef ik weer heerlijk rond Very Happy Wat is het toch heerlijk zo’n xm es9j4 handbak!!
Hopelijk volgen hier dus weer de updates, gisteren iig de standaard audio er uit gegooid en mooi spul ingebouwd. Voorin goed philips spul en achterin in de hoedenplank op een heel erg nette en beschaafde manier pioneers..

Xsara Coupe

Profiel  

eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1902

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 09 november 2008 08:25 PM
  [ # 119 ]

Hoera!
enne heb je een fotootje van die ‘nette’manier?
Bij mij liggen de jblletjes namelijk aardig sjonnie op de toonbank Wink

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 09 november 2008 08:29 PM
  [ # 120 ]

Ikv ind het iig netjes staan, zal morgen wel een foto maken als ik er aan denk Wink
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe lekker zo’n xm rijdt als je meteen een perfect verende auto meeneemt en al maanden geen xm hebt gereden. De ruimte, de snelheid, het comfort, echt onvolprezen Very Happy

Xsara Coupe

Profiel  

8 van de 14
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook