wat een gedoe om een paar kilometers. Het is toch leuk om wat km’s te maken met je Citroën? Mijn motto is:“Al is de meeting in Sint Heerjezusveen,ik ga er heen!”
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik ben het met tinus eens als je na de meeting wilt ga je er wel heen of het nou 10 of 100 km is
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
TinusTussengas schreef:wat een gedoe om een paar kilometers. Het is toch leuk om wat km’s te maken met je Citroën? Mijn motto is:“Al is de meeting in Sint Heerjezusveen,ik ga er heen!”
Wie heeft het over kilometers, en ik vind het ook geen gedoe/probleem om een aantal, 1 of 1000, km’s te rijden?
Wilfred
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja, als er geen centrale organisator zich opwerpt voor locatie soesterberg, dan lijkt mij de combo met CitroenAZU de enige optie. Was er al iemand die had geroepen dat ie soesterberg wel wilde doen? Zo even rondscrollend zie ik zo gauw niemand… dat is dan wel een heel sterk argument voor combi met CCR… lijkt mij persoonlijk ook zowiezo leuker…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
wyedema schreef:TinusTussengas schreef:wat een gedoe om een paar kilometers. Het is toch leuk om wat km’s te maken met je Citroën? Mijn motto is:“Al is de meeting in Sint Heerjezusveen,ik ga er heen!”
Wie heeft het over kilometers, en ik vind het ook geen gedoe/probleem om een aantal, 1 of 1000, km’s te rijden?
Wilfred
Even een paar pagina’s terug scrollen wyedema,dan zie je vanzelf waar ik op doel.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Blueduck schreef:sans-pareil schreef:Ja, als er geen centrale organisator zich opwerpt voor locatie soesterberg, dan lijkt mij de combo met CitroenAZU de enige optie. Was er al iemand die had geroepen dat ie soesterberg wel wilde doen? Zo even rondscrollend zie ik zo gauw niemand… dat is dan wel een heel sterk argument voor combi met CCR… lijkt mij persoonlijk ook zowiezo leuker…
mee eens!
Ik heb het vandaag eens in de groep gegooid tijdens de bestuursvergadering van de CCR en U allen is meer dan welkom.
Deze optie staat iig dus officieel open. Ik hoor het wel…
CitroenAZU schreef:Blueduck schreef:sans-pareil schreef:Ja, als er geen centrale organisator zich opwerpt voor locatie soesterberg, dan lijkt mij de combo met CitroenAZU de enige optie. Was er al iemand die had geroepen dat ie soesterberg wel wilde doen? Zo even rondscrollend zie ik zo gauw niemand… dat is dan wel een heel sterk argument voor combi met CCR… lijkt mij persoonlijk ook zowiezo leuker…
mee eens!
Ik heb het vandaag eens in de groep gegooid tijdens de bestuursvergadering van de CCR en U allen is meer dan welkom.
Deze optie staat iig dus officieel open. Ik hoor het wel…
In dat geval lijkt een combie-meeting mij hartstikke leuk. “Count me in “
Tsja, ‘t is natuurlijk alle twee leuk en ik ben er bij!!! Ik vind alleen wel dat de forumleden herkenbaar moeten zijn hoor, want dan weet je ook eens met wie je hier heftige discussies aan ‘t voeren bent
Flyer in auto, sticker op voorhoofd, tatoo op rechterarm, cit-fo t shirt, nickname onderbroek… Genoeg ideeen??
trouwens, dit is wel een goede voor de ‘quote van de week verkiezing’ hoor!!!
Al is de meeting in Sint Heerjezusveen,ik ga er heen
Toppertje!!!
THNX ff copyright aanvragen
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
we gaan het gewoon doen ! start de propaganda machines
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik ben er uiteraard ook bij…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
- BX Sport MK2
- AX GT chic
i`ll be there…..
tegen die tijd is er ook een route omschrijving???
McDean schreef:i`ll be there…..
tegen die tijd is er ook een route omschrijving???
en een rijbewijs??
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ja tegen die tijd is er een rijbewijs
Blueduck schreef:Ok ik ga weer vcrij zien te krijgen dan! Ik zag dat lelijke eend inmiddels aan een nieuw voorruitframe toe is… Als er 220 volt aanwezig is, wil ik wel een lasapparaat meenemen! (en een laskap, en een slijptol) Hebben we weer wat te doen daar hahaha!
Ik heb geen centjes voor een voorruitframe. Daarbij valt het met de roest wel mee (het is minder erg geroest dan ik haf gedacht). Maar daarover kunnen we hier wel ouwenelen.
Schijt aan originaliteit.