Jep… ik zou ook geïnteresseerd zijn als de stickers bijvoorbeeld pas binnen 3 maanden zouden zijn. (kan zijn dat er kosten komen om hem op de baan te krijgen en die hebben dan voorrang op een luxe-element…. )
Maar ik snap ook wel dat je het exclusief wil houden. Aan de andere kant, de mensen die hier komen en geïnteresseerd zijn rijden neit met een sleur van een BX én het is een leuk herkenningspunt
op voorraad maakt me ook niet uit. maar het probleem is dat ik de stickers voor moet schieten. dus dat is zowizo voor 10 setjes al 200 euro. en als ik er op voorraad neem dan zit je er straks mee omdat je er niet meer vanaf komt of wat dan ook.
er mogen best andere mensen meerdere setjes nemen om er paar op vooraad te hebben maar ik heb er op moment het geld niet voor en wil niet het risico er straks mee te blijven zitten.
ik kan wel nog even wachten met bestellen als de rest van de geinteresseerden dat geen probleem vind? mij maakt het niet uit om nog een paar maanden te wachten verder. ik heb geen garage en met dit weer de stickers buiten plakken werkt ook niet al te fijn dus ik plak ze zowizo pas in het voorjaar op me bxje.
is het niet net zo handig om het sticker bestand vrij t geven zodat mensen hem achteraf zelf kunnen laten maken?
wat betreft wachten, een paar weken vind ik geen probleem maar maanden hoeft van mij eigenlijk niet zo.
nou ik wil het niet helemaal vrijgeven eigenlijk. ik wil enigzins iets unieks houden.
het is een accesoire geweest en deze zijn nu erg zeldzaam. en als je dan dat bestand vrijgeeft dan haalt het de waarde van de stickers beetje naar beneden. dat vind ik opzich jammer.
dus vandaar wil ik toch maar een beperkt aantal stickers bestellen.
@bunny: ik ben best bereid om voor je alvast een setje te bestellen als zeker geinteresseerd bent. dan vind ik het niet erg om een setje te bestellen dat je het over 3 maanden van mij koopt.
Dat is het net. Ik ben geïnteresseerd als ik deze BX zonder te veel kosten de baan op krijg. Maar als ik vb 500,- euro moet investeren om de BX op de baan te krijgen dan heb ik het volgende jaar sowieso geen geld voor iets van luxe Wie weet is het financieel zelfs gewoonweg niet haalbaar om hem op de baan te krijgen. En voor een auto die nog gedoemd is om 5 jaar in de garage te blijven staan vind ik het beetje absurd om 20 euro aan een luxe element te geven.
Dus kan ik niet beloven dat ik een set zou nemen. En het is dus dat ik dit binnen een 3 maand normaal wel weet (moet de 18e naar de 1e keuring, en dan in het beste geval 3 weken later naar de volgende keuring. Kan even goed nog 3 maand, of 6 maand of zelfs 9 maand (heb al verhalen over 9 maand gehoord ) later zijn. Allé, hopelijk snap je mijn geval, maar ik vind mijn BiX sowieso ook mooi zonder sticker
dat uniek houden ben ik wel met je eens idd, mischien kan je wat met bunny regelen, dat als hij ze ooit nog wil dat hij de sticker zelf laat maken?
Thiezz schreef:op voorraad maakt me ook niet uit. maar het probleem is dat ik de stickers voor moet schieten. dus dat is zowizo voor 10 setjes al 200 euro. en als ik er op voorraad neem dan zit je er straks mee omdat je er niet meer vanaf komt of wat dan ook.
er mogen best andere mensen meerdere setjes nemen om er paar op vooraad te hebben maar ik heb er op moment het geld niet voor en wil niet het risico er straks mee te blijven zitten.
Daar heb je een punt, jij moet ze voorfinanciëren !!
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6816.jpg)
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
BunnY, jij hebt toch een C-stijl ruitje? Ik weet niet of dat zo mooi is..
Verder heb je ook een zwarte BX, zal de sticker wel te zien zijn?!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Timo1990 schreef:BunnY, jij hebt toch een C-stijl ruitje? Ik weet niet of dat zo mooi is..
Verder heb je ook een zwarte BX, zal de sticker wel te zien zijn?!
Ah, heb ik niet bij stil gestaan… De sticker zal inderdaad niet opvallen dan.
En wat is een C-stijl ruitje? ops:
Edit: ik heb daar inderdaad zo’n rookglazen ruitje
Niet alles hoeft toch altijd op te vallen?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Maar is het überhaupt zichtbaar. En de eigenlijke vraag: kon je op een zwarte BX TZI die sticker bestellen indertijd? (kwestie van iets origineel te houden )...
het waren gewoon universele stickers die je dus voor elk type bx waar jij hem op wilde kon bestellen. net als nu dus.
ik denk ook idd niet dat het erg mooi zal staan. een zwarte bx en dan een sticker op een donker rookglazen zijruitje.
Zijn ze toevallig ook in het donker grijs leverbaar?
Anders maar gewoon een zwarte.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
ik zal het eens even vragen of ze in grijs te leveren zijn.
Okee Als het kan wil ik dan een donkergrijze wat lijkt op deze kleur van m,n leader bestickering
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)