1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

Met de Deauville naar Deauville en met de Cannes naar Cannes
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 26 mei 2005 01:59 AM

Zoals jullie weten is er een kans dat ik binnenkort een BX Deauville voor erbij heb. Nu ik mij misschien ga begeven in de bx-genoemd-naar-plaatsnaam-scene, vroeg ik mij af:
zijn er mensen die met hun Deauville naar Deauville, met de Cannes naar Cannes, in de Toulouse naar Toulouse, de Biarritz naar Biarritz zijn geweest en daar foto’s hebben genomen?

Voor zo ver ik weet is er geen plaats die Progress of GTi heet, dus het is nieuw voor me… maar als ik die Deauville koop, MOET ik gewoon ermee naar Deauville rijden!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 26 mei 2005 02:11 AM
  [ # 1 ]

Re: Met de Deauville naar Deauville en met de Cannes naar Ca

Harm schreef:

Zoals jullie weten is er een kans dat ik binnenkort een BX Deauville voor erbij heb. Nu ik mij misschien ga begeven in de bx-genoemd-naar-plaatsnaam-scene, vroeg ik mij af:
zijn er mensen die met hun Deauville naar Deauville, met de Cannes naar Cannes, in de Toulouse naar Toulouse, de Biarritz naar Biarritz zijn geweest en daar foto’s hebben genomen?

Voor zo ver ik weet is er geen plaats die Progress of GTi heet, dus het is nieuw voor me… maar als ik die Deauville koop, MOET ik gewoon ermee naar Deauville rijden!

Ik ben wel eens in Cannes geweest, maar dat was op een Yamaha. Wel met een Cannes in Marseille geweest Wink

Ik ben ook wel eens in Deauville geweest: met een BX 14 E.

Ter aanvulling:

Deauville
Cannes
Toulouse
Biarritz

en nog wat zwitserse plaatsen:

Montreuz,
Chamonix.

Gr,
Marten

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 26 mei 2005 02:12 AM
  [ # 2 ]

Jammer Marten, elke keer met verkeerd vervoer in de stad… Smile

ook nog:
Palais (waar ligt dat?)
palmarès

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 26 mei 2005 02:12 AM
  [ # 3 ]

Re: Met de Deauville naar Deauville en met de Cannes naar Ca

mpostma schreef:

en nog wat zwitserse plaatsen:

Montreuz,
Chamonix.

ook BX’en??  Rolling Eyes

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten

Gepost: 26 mei 2005 02:18 AM
  [ # 4 ]

Moet montreuz niet Montreux zijn eigenlijk?

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 26 mei 2005 02:23 AM
  [ # 5 ]
Harm schreef:

Moet montreuz niet Montreux zijn eigenlijk?

Correct. Montreux idd

Zijn allebei BX uitvoeringen geweest. Chamonix was ergens rond 88. Witte 14 E met GTI interieur en wat extra aankleding

Gr,
Marten

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 26 mei 2005 02:41 AM
  [ # 6 ]

ik heb een renault trafic, en verdomt als het niet waar is, ik ga er elke ochtend mee in de file in Smile

heb ik ook nog een lengte 2 ( de langste dus ) gekocht, en dat merk je flink hoor , de files zijn lekker lang Very Happy

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten

Gepost: 26 mei 2005 11:12 AM
  [ # 7 ]

Nouja zeg, niemand die ooit zo’n expeditie heeft ondernomen? Wouter, ben jij nooit met de Leader naar Leader geweest, met de GT naar GT of met de Digit naar Digit? Smile

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 26 mei 2005 11:36 AM
  [ # 8 ]
Harm schreef:

Nouja zeg, niemand die ooit zo’n expeditie heeft ondernomen? Wouter, ben jij nooit met de Leader naar Leader geweest, met de GT naar GT of met de Digit naar Digit? Smile

Mijn witte break is wel naar de eeuwige jachtvelden gereden. Of telt dat niet? Wink

Ich bin ein Breaker

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 26 mei 2005 11:39 AM
  [ # 9 ]

Ik wou dat nog wel es doen, maarja mijn auto is helemaal geen Cannes meer nu Rolling Eyes  Laughing

Profiel  

Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 26 mei 2005 12:19 PM
  [ # 10 ]

ik ben wel eens met de deauville in cannes geweest Cool alleen geen fotos van de bx gemaakt Surprisedops:

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6485

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 26 mei 2005 12:55 PM
  [ # 11 ]

Met een CX Pallas is dit vrij moeilijk, maar ik ben wel van plan om nog eens naar het dorp te gaan waar de garage staat/stond waar ze nieuw geleverd is.

Palais… je zou Versailles kunnen proberen…?  Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494

Gepost: 26 mei 2005 01:17 PM
  [ # 12 ]

Tis eigenlijk wel niet helemaal wat hier bedoelt word,maar ik ben wel eens in het dorpje Marges geweest in Frankrijk (in de buurt van Roman). Grappig want mijn achternaam is ook Marges. Het was een klein pietluttig dorpje met een café een kerk,een klein gemeente huisje en wat woningen. De Café bezoekers vonden het wel geinig dat er een Nederlander was met hun dorp als achternaam.  Cool  Overigens was ik daar met een renault 21.

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  

> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 26 mei 2005 01:23 PM
  [ # 13 ]
TinusTussengas schreef:

Tis eigenlijk wel niet helemaal wat hier bedoelt word,maar ik ben wel eens in het dorpje Marges geweest in Frankrijk (in de buurt van Roman). Grappig want mijn achternaam is ook Marges. Het was een klein pietluttig dorpje met een café een kerk,een klein gemeente huisje en wat woningen.
De Café bezoekers vonden het wel geinig dat er een Nederlander was met hun dorp als achternaam.  Cool  Overigens was ik daar met een renault 21.

Dat moet ik ook nog eens doen…..naar het stadje Tongeren gaan, in Belgie Smile

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 26 mei 2005 01:38 PM
  [ # 14 ]

Er is trouwens nog een hele flinke kans dat jullie voorouders echt bij die plekken vandaan komen. Als men vroeger verhuisde werd hun naam nameliojk vaak opgetekends als Pietje <waaar je vandaan kwam>. Dus, de mensen in tongeren die er nu nog wonen zullen over het algemeen geen tongeren heten, bij de mensen die er ooit vertrokken zijn zal het relatief vaak voorkomen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 26 mei 2005 02:15 PM
  [ # 15 ]

Hm,

mijn Fiat Talento had een enorm talent voor roesten?  Laughing

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook