Zoals jullie weten is er een kans dat ik binnenkort een BX Deauville voor erbij heb. Nu ik mij misschien ga begeven in de bx-genoemd-naar-plaatsnaam-scene, vroeg ik mij af:
zijn er mensen die met hun Deauville naar Deauville, met de Cannes naar Cannes, in de Toulouse naar Toulouse, de Biarritz naar Biarritz zijn geweest en daar foto’s hebben genomen?
Voor zo ver ik weet is er geen plaats die Progress of GTi heet, dus het is nieuw voor me… maar als ik die Deauville koop, MOET ik gewoon ermee naar Deauville rijden!
Re: Met de Deauville naar Deauville en met de Cannes naar Ca
Harm schreef:Zoals jullie weten is er een kans dat ik binnenkort een BX Deauville voor erbij heb. Nu ik mij misschien ga begeven in de bx-genoemd-naar-plaatsnaam-scene, vroeg ik mij af:
zijn er mensen die met hun Deauville naar Deauville, met de Cannes naar Cannes, in de Toulouse naar Toulouse, de Biarritz naar Biarritz zijn geweest en daar foto’s hebben genomen?Voor zo ver ik weet is er geen plaats die Progress of GTi heet, dus het is nieuw voor me… maar als ik die Deauville koop, MOET ik gewoon ermee naar Deauville rijden!
Ik ben wel eens in Cannes geweest, maar dat was op een Yamaha. Wel met een Cannes in Marseille geweest
Ik ben ook wel eens in Deauville geweest: met een BX 14 E.
Ter aanvulling:
Deauville
Cannes
Toulouse
Biarritz
en nog wat zwitserse plaatsen:
Montreuz,
Chamonix.
Gr,
Marten
Jammer Marten, elke keer met verkeerd vervoer in de stad…
ook nog:
Palais (waar ligt dat?)
palmarès
Re: Met de Deauville naar Deauville en met de Cannes naar Ca
mpostma schreef:en nog wat zwitserse plaatsen:
Montreuz,
Chamonix.
ook BX’en??
Moet montreuz niet Montreux zijn eigenlijk?
Harm schreef:Moet montreuz niet Montreux zijn eigenlijk?
Correct. Montreux idd
Zijn allebei BX uitvoeringen geweest. Chamonix was ergens rond 88. Witte 14 E met GTI interieur en wat extra aankleding
Gr,
Marten
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik heb een renault trafic, en verdomt als het niet waar is, ik ga er elke ochtend mee in de file in
heb ik ook nog een lengte 2 ( de langste dus ) gekocht, en dat merk je flink hoor , de files zijn lekker lang
Nouja zeg, niemand die ooit zo’n expeditie heeft ondernomen? Wouter, ben jij nooit met de Leader naar Leader geweest, met de GT naar GT of met de Digit naar Digit?
Harm schreef:Nouja zeg, niemand die ooit zo’n expeditie heeft ondernomen? Wouter, ben jij nooit met de Leader naar Leader geweest, met de GT naar GT of met de Digit naar Digit?
Mijn witte break is wel naar de eeuwige jachtvelden gereden. Of telt dat niet?
Ich bin ein Breaker
Ik wou dat nog wel es doen, maarja mijn auto is helemaal geen Cannes meer nu
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
ik ben wel eens met de deauville in cannes geweest alleen geen fotos van de bx gemaakt ops:
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Met een CX Pallas is dit vrij moeilijk, maar ik ben wel van plan om nog eens naar het dorp te gaan waar de garage staat/stond waar ze nieuw geleverd is.
Palais… je zou Versailles kunnen proberen…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Tis eigenlijk wel niet helemaal wat hier bedoelt word,maar ik ben wel eens in het dorpje Marges geweest in Frankrijk (in de buurt van Roman). Grappig want mijn achternaam is ook Marges. Het was een klein pietluttig dorpje met een café een kerk,een klein gemeente huisje en wat woningen. De Café bezoekers vonden het wel geinig dat er een Nederlander was met hun dorp als achternaam. Overigens was ik daar met een renault 21.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
TinusTussengas schreef:Tis eigenlijk wel niet helemaal wat hier bedoelt word,maar ik ben wel eens in het dorpje Marges geweest in Frankrijk (in de buurt van Roman). Grappig want mijn achternaam is ook Marges. Het was een klein pietluttig dorpje met een café een kerk,een klein gemeente huisje en wat woningen.
De Café bezoekers vonden het wel geinig dat er een Nederlander was met hun dorp als achternaam. Overigens was ik daar met een renault 21.
Dat moet ik ook nog eens doen…..naar het stadje Tongeren gaan, in Belgie
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Er is trouwens nog een hele flinke kans dat jullie voorouders echt bij die plekken vandaan komen. Als men vroeger verhuisde werd hun naam nameliojk vaak opgetekends als Pietje <waaar je vandaan kwam>. Dus, de mensen in tongeren die er nu nog wonen zullen over het algemeen geen tongeren heten, bij de mensen die er ooit vertrokken zijn zal het relatief vaak voorkomen.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Hm,
mijn Fiat Talento had een enorm talent voor roesten?
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm