Navigatiesysteem (gesteld door de vrouw van Phoenix)
PhoenixNL
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 255

- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Gepost: 14 november 2008 12:39 PM

Hallo,

Nou ik ben een tijdje aan het googlen, maar kom maar niet verder. Denk weet je wat hier zal ook wel een plekje zijn om mijn vraag te stellen.

Voor de dierenambulance ben ik opzoek naar een navigatiesysteem.
Nu hebben Phoenix en ik een Garmin Nuvi 250, en zou hier naar opzoek.
Maar nu kom ik een Garmin Nuvi 200 tegen. We hoeven natuurlijk niet naar het buitenland met onze ambulance, dus volgens mij kan deze af. Want volgens mij is het het zelfde alleen niet voor het buitenland.

Wie weet heel toevallig het verschil tussen deze 2 navigatiesystemen?

De 200 is een stuk goedkoper, en we hebben natuurlijk niet heel veel te besteden.

Hoop snel wat te horen.

Citroën C3 1.6 e-HDi 2011

Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 14 november 2008 01:49 PM
  [ # 1 ]

Ik ben zelf niet zo into navigatiesystemen (ben een beetje postduif Laughing ), maar kijk eens op onderstaande links van Garmin:

Nüvi 200:  

Nüvi 250:  

Ik heb zelf al even gekeken, volgens mij zijn de enige verschillen tussen de 2 dat de Nüvi 250 standaard Europa-kaartenmateriaal en de Cyclops flitspaaldatabase heeft. Deze zaken zijn op de Nüvi 200 als optie te krijgen. Het is aan jezelf om te beoordelen of deze extra’s van nut kunnen zijn. Verder is Garmin een prima merk met jarenlange ervaring op het gebied van navigatiesystemen, ook in de maritieme wereld.

Hopelijk kun je wat met deze info. Succes!!  Wink

NB: juist in den vreemde, bijv. op vakantie kan zo’n navigatiesysteem nog wel eens goede diensten bewijzen. Dus zo gek is het nog niet om voor de Europa-versie te gaan. Achteraf upgraden zou nog wel eens duurder kunnen zijn dan nu alles kant en klaar te kopen.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook