okeeee,............vastleggen die datum
25 juni….2005
sleutelmeeting in het noorden (ook voor mensen buiten het noorden )
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Jammerjammerjammer, maar dan kan ik niet.
Veel plezier en neem wat kennis voor me mee
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Shait, 25 juni sta ik in de aanslag om te vertrekken naar Zweden.
Misschien laat om mijn voorkeur nu nog kenbaar te maken, ik zou de 18e juni wel iets vinden.
Wilfred
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
ik heb een mail gestuurd om te vragen of we de 25e kunnen. Dus het is zo goed als zeker.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
25 juni…...
Als noorderling…... Wel us gehoord van de TT?
Yeah, right…... off topic….. but who cares
Maakt nooit iets uit, een datum prikken betekent altijd wel dat er iemand niet kan ofzo.
Goed, wat zijn de openings-en sluitingstijden?
Openingstijd ga ik lekker volledig missen ivm bijslapen na 3 dagen kamp, maar voor sluitingstijd moet het lukken.
Tegen die tijd zal de dame wel weer wat problemen hebben….. heb net gezien dat de kachel toch nog niet 100% is….
Echter, de ruimte….. vorig jaar zijn we er met de DS clun ook geweest in het kader van de bollen actie (krijg je tenminste echte bollen die opkomen) en het kan wel eens een tikje schuiven worden. Voor alle aanmelders is binnen geen plaats, da’s duidelijk. Buiten is er wel sleutelplek, maar…. nemen we partytenten mee tegen eventuele nattigheid?
Ik heb er zin in, nou nog eens zien of het met de tijd gaat lukken.
Tot de 25ste!
MVG, Peter
DS 23 ie Pallas 1973 Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!
Re: sleutelmeeting in het noorden?
erwt schreef:aangezien er een sleutelmeeting is in het zuiden van ons prachtige land kwamen bartje en ik op het idee om er een in het noorden te organiseren. Voordat ik ga kijken bij welke garage het doen wil ik weten of hier voldoende animo voor is.
Dus heb je zin in een sleutelmeeting in het noorden? meld het dan!
Ik zou daar als oud Citroen monteur wel wat aan bij kunnen dragen als dat op prijs gesteld wordt natuurlijk
gt Edje
Beste citroen rijders, ik ben in Borculo geweest en heb daar mijn hart weer op kunnen halen en enige tips kunnen geven daar ik 20 jaar citroen monteur ben geweest . wil mijn kennis (als dit op prijs wordt gesteld )met u delen zoveel mogelijk is.
sleuteldag
erwt schreef:ik denk dat het makkelijker is om eerste te weten in welke maand we het kunnen doen. Dus wil je het in juni, juli of wellicht later?
Ik stem voor juli gezien ik het nogal druk heb ..
Dit is een leuk idee ,maar let wel op dat de auto,s bij type,s gezet worden en dat de deskundigheid daar ook per type kan werken (ik zelf zou de 2cv wel willen nemen en als die er niet zijn de GS,maar alle type,s wordt wel erg veel.
Ik hoor het nog wel als je me assistentie nodig hebt
groet Edje
Beste citroen rijders, ik ben in Borculo geweest en heb daar mijn hart weer op kunnen halen en enige tips kunnen geven daar ik 20 jaar citroen monteur ben geweest . wil mijn kennis (als dit op prijs wordt gesteld )met u delen zoveel mogelijk is.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Vooralsnog ga ik er vanuit dat ik 25 juni kan, ik moet alleen even oppas voor mijn zoontje regelen.
@Edje >> Misschien wil jij mij helpen om mijn rechter voorwiellager te vervangen. (van mijn 2cv trouwens) Of iemand anders natuurlijk. Zelf heb ik het nog nooit gedaan namelijk…
Ook zou ik het fijn vinden als je haar even zou willen nakijken omdat ze daarna gelijk door moet voor de APK.
Te gek, dan kan ik ook! Ik hoop dat er een aantal mensen zijn die verstand hebben van XM diesel’s, want ik wil graag wat bijleren
Animal triste post coitum
We kunnen de 25e terecht in bij de SleutelClub Leek. We hebben de beschikking over de loods van 10.00 tot max 17.00 uur. Ik ga er binnenkort kijken dus dan horen jullie nog meer en wellicht wat foto’s.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
He Erwt, wist jij wel dat je goed bezig bent?
patje74 schreef:He Erwt, wist jij wel dat je goed bezig bent?
ops: ops:
Het werd al effe genoemd, maar in die periode is in Assen de TT.
Niet voor niks het grootste eendags evenement van Europa. (dacht ik)
Hou er dus rekening mee dat het die dag heel erg druk is op de snelwegen naar Leek. En niet alleen maar met al dan niet racende motoren. Zowel in de ochtend als in de middag.
Johan
ex C5 HDIF break automaat exclusief
ex-C5 break 110pk automatic difference 2
ex Xantia 2.1TD break
erwt schreef:ik heb toezegging binnen van sleutelclubleek (www.sleutelclubleek.nl). We mogen daar terecht voor een kleine bijdrage welke betaald zal worden door dit forum.
SCL (Sleutel Club Leek) heeft een nieuwe loods van 650m2. Faciliteiten zoals meerdere bruggen, vieze ruimte (las en slijp werkzaamheden), compressor, gereedschappen en krikken, en een senseo-apparaat, zijn allemaal voor handen en kunnen gebruikt worden.Wat we nu nog moeten doen is een datum prikken. Ik zat zelf te denken aan 18 of 25 juni. Dit is natuurlijk bespreekbaar.
Dit zijn de mensen die zich hebben aangemeld:
[list]- zx19d
- BX16TGI
- xm’metje
- citroen23
- Serge
- bartje
- patje74
- joris
- Bull Frog Bleu
- erwtMisschien
- bram
- ZX1.4i[/list:u]dus we zitten zeker op 8 personen.
Al ben ik niet zo actief op het forum, toch wil ik ook graag naar de sleutelmeeting in Leek.
Leuk om jullie eens te ontmoeten .
En SCL is op twee straten na mijn buurman, dus dichterbij kan haast niet en mag dit dan ook niet missen :photo .
Klaas.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Pecora, welkom op het forum! Al zie ik dat je al meer dan een jaar lid bent.
Zo zie je maar weer dat er vele citrofielen alleen lezen. Op enkele fora zijn vele discussies over het verwijderen van inactieve leden. Grote onzin vind ik dat.
Ik ben zelf ook 2 maal achter elkaar weggedondert op een forum waar ik alleen mee las.