Hoewel mijn garage meestal niet echt tekoop loopt met zulke akties had ik gisteren een koplamp die het niet meer deed.
Vanmorgen dus maar even langs gereden en jawel van harte welkom en direkt alles even langs gelopen, verlichting, ruitensproeiers/-wissers en bandenspanning. De koplampen vernieuwd (ik laat ze altijd beide gelijk doen) en een beetje ruitensproeivloeistof bijgevuld.
Tot slot een bandenspanningsmeter en een kalender kado gekregen.
Ik heb het gevoel dat ik er te weinig kom, maar ja eens per jaar een beurt (met apk), een lekke band en nu dus (weereens) een koplamp.
Maar dat ik geen maandagmorgen auto heb is toch wel heel prettig.
BEDANKT voor de service.
Rittensport is een prachtige hobby.
Totaal aantal Berichten: 709
- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 pk Ligne Business
Vandaag m’n Xsara opgehaald, op kenteken zetten enzovoorts, en meteen naar Motorhuis Schiedam doorgereden. Daar kon ‘ie vrijwel meteen de controle in. Toch prettig om nog even die extra bevestiging te krijgen dat de auto prima in orde is.
Oh ja, die bandenspanningsmeter kreeg ik ook, maar de rest van de goodies waren bij het Motorhuis Schiedam zo rond half drie al op. Dat overleef ik wel.
From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ik ben ook geweest bij Luveto in Spijkenisse. Prima verzorgd! erwtensoep, cola gratis deukjes wegwerken en controlebeurt.
Hier wat foto’s:
Vandaag een beregezellige dag bij Oldenhage in Nieuw-Vennep gehad.
Uiteraard heb ik wat FOTO’S gemaakt.
Er stonden een hele boel C5.s
Ze moesten zelfs parkeren aan de weg! Prima verzorgd.
Totaal aantal Berichten: 1155
- C5 2.0 16v Comfort
Rene van Maren schreef:Vandaag een beregezellige dag bij Oldenhage in Nieuw-Vennep gehad.
Mooie foto’s!
Heeft Oldenhage nog altijd een hele rij CX-en staan in die oude loods,naast de garage?
Met z’n vieren in je Eendje.
Nee hoor, niet meer… Er staat nog wel wat naast de garage.
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Technoloog schreef:die bandenspanningsmeter kreeg ik ook
Hmmmm, de laatste ging dus net voor mijn neus weg. Ze hebben wel mijn 06 genoteerd, maar ik verwacht er niet zo heel veel van.
Het was goed geregeld bij De Jong in Leiderdorp. Koffie en erwtensoep stonden klaar. Ze hadden ook een fotoprijsvraag en ik heb nog een ritje in een C5 Tourer gemaakt. Prettige auto, moet ik zeggen.
Rene van Maren schreef:Vandaag een beregezellige dag bij Oldenhage in Nieuw-Vennep gehad.
Ik ben ook even geweest in de middag. Mijn linkervoordeur is uitgedeukt en ik vond het een gezellige middag.
‘s Ochtends ben ik bij de Jong in Leiderdorp geweest, met de BX en een CX. Die monteur die de CX ging keuren kon niet uitstappen, omdat hij niet wist waar die hendel zat Met de monteur die mijn auto heeft gekeurd heb ik aardig kunnen praten over de auto en hij heeft wat tips gegeven waar ik op moet letten en dingen die ik moet doen. Daar ga ik dus even werk van maken.
Totaal aantal Berichten: 27925
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Autofan schreef:Die monteur die de CX ging keuren kon niet uitstappen, omdat hij niet wist waar die hendel zat
Haha, zo heb ik ook al eens mensen gehad die niet uit mijn CX kwamen
Maar een monteur is helemaal mooi
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Het enige commentaar dat ik kreeg waren de blauwige LED-lampjes in m’n parkeerlichten, de scheur in m’n voorruit en de lekkage aan m’n rechter voorste remklauw, waarvan het slangje los bleek te zitten.
Motorhuis in Vlaardingen verkoopt ook Kia’s en hadden vorige week ook zo’n dag, bleek wel dat die wagens vele malen slechter waren dan de gemiddelde Citroens
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Hoi allemaal,
Gister bij Motorhuis Leidschendam geweest, bij de VTR is het volgende geconstateerd :
- ruitensproeivloeistof ( bijgevuld )
- oliepeil laag ( bijgevuld )
- remblokken achter minimaal ( wordt morgen meteen vervangen )
ook is er lekkage vd koppakking geconstateerd en dat wordt ook morgen nader onderzocht…
Lekker aan de koffie + vlaai gezeten met een aantal Citrofielen die allemaal
zeker al 25 jaar Citroen reden en ook dit nog lang hopen vol te houden.
Groetjes,
Pieter
C4 Picasso 1.2 Puretech 130 SHINE EAT6 / Pack Lounge / Pack Detection / Pack Park Assist / Pack Safety / Pack leder ‘Claudia Mistral’ / Pack Connect NAV
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
En nog wat bekenden tegen gekomen zie ik.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Mooie foto’s patrick
Hee, wacht eens effe
Haha, Lucas was de hele dag de shopdirecteur!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Door die houding herken je hem uit duizenden…..
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Door die houding herken je hem uit duizenden…..
Die sjaal en overhemd helpen ook wel mee.