Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
het forum heeft zojuist 200 stuks KPH besteld model push. Dus een snel bevestiger met een 1 kleuren opdruk zoals te zien op de foto. ( beetje slechte photoshop van mijn hand )
De KPH gaan 3 euro per stuk kosten ( 2 stuks voor 5 euro ) ex 5,50 verzendkosten.
we zullen zorgen dat er op een paar punten in nederland een aantal liggen zodat er evt wat makkelijker zonder verzendkosten kph’s afgehaald kunnen worden.
zodra er daadwerkelijk besteld kan worden geef ik hier het groene licht.
je mag vast stemmen in de poll zodat we kunnen zien of er een beetje animo voor is. stemmen is vrijblijvend verplicht niet tot afname.
kheb er toevallig 1 nodig, dankzij de trekhaak van zo’n lame megane
liever op 2 dan 4 wielen… en dan nog het liefst op 1
Ja hoor, ik zet ze er wel op, leuk! 2 dus!
Ja Hiero! stuur er maar 2 naar Nijmegen
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Ik neem er wel een aantal, ik word wel pendelend distributiepunt..
Misschien gelijk 1tje eraf halen voor op de Vito, de Xantia heeft immers al…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 296
- ZX 1.8 Break aura
Ik wil er wel 2…Tevens biedt ik aan om een aantal bestellingen voor 1€ bezorg kosten per rit in het gehele gebied tussen Alkmaar, Almere, Arnhem, Breda en Dordrecht te bezorgen op een vrije dag..
Rien
Ik wil wel ‘distributiepunt België Oost’ spelen
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
okee distributiepuntlijstje dan.
[list]erik regio alkmaar
erwt regio groningen
handjes regio delft
sans pareil regio leiden
rocco belgie oost[/list:u]
Ik neem aan dat deze houders ook te koop zijn op alle meetings waar de stichting Citroën-Forum ook op aanwezig is ?
Schijt aan originaliteit.
[list]erik regio alkmaar
erwt regio groningen
handjes regio delft
sans pareil regio leiden
rocco belgie oost
Simpele Ziel regio Eindhoven[/list:u]
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik wil der ook wel 2
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Bertje Hdi
Ik wil er wel 2, en kan wel bezorgen in de regio , Ede Veenendaal, wageningen, Tiel. en omgeving.
BX-16V mk2 orga 4680; voorheen BX TZD-TURBO ‘92 , Berlingo Hdi ‘01, Berlingo Hdi ‘04.
Dennis.
http://img326.imageshack.us/img326/9422/bxgti16vmk21671ud.jpg
http://WWW.STALLING-VERHUUR.NL stallingsruimte voor uw Citroen
Bezorgen kan ik ook wel als er nog behoefte aan is. Regio Gelderland/Noord Limburg,u zegt het maar.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Ik wil er ook wel eentje hoor, en bezorgen in Zeeland wil ik ook wel doen, geloof alleen niet dat ‘t echt druk is met forumleden in Zeeland…
Ha, ik wil er wel een.
wil evt. wel afhaalpunt nederland-oost spelen? Ga alleen niet bezorgen.
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Ik wil er wel een stuk of 10!!! Voor alle auto’s 2 immers. Wil ook wel verdeelpunt / bezorgservice spelen. Omgeving Zwolle Meppel Steenwijk Heerenveen Oosterwolde.
Test