Vandaag met mijn nieuwe Digi-cam wat foto’s gemaakt van mijn BX GTi.
Omdat de HP vering nu weer optiemaal is, heb ik gelijk wat onverharde weggetjes opgezocht Bij wijze van testrijden natuurlijk Vandaar dus dat de BiX op sommige foto’s wat stoffig is,maar wees niet ongerust. Hij is inmiddels weer gewassen. Have fun:
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Mooie gave bak, man.
Nog geen gebruikssporen te zien op de foto’s….zelfs niet op het schuine gedeelte van de motorkap (steenslagpitjes).....dat zie je niet vaak meer bij een BX.
(opnieuw gespoten soms ?)
En de bumpers zitten ook nog mooi recht.
Thanx Bram,
Nou in real live,heeft ie wel wat spoortjes hoor maar dat zie je op de foto’s gelukkig niet. Hij heeft hier en daar wat kleine butsjes en schaafplekjes. Steenslag valt idd erg mee,zeker in vergelijking met veel andere BX’en. Ja..die bumpers zitten netjes recht he? ( vooral die achterbumper die heb ik zelf namelijk pas vervangen ) Dit is mijn eerste BX waarbij de voorbumper niet “hangt” en ik ben weer als een kind zo blij dat ie weer goed veert…sjonge wat rijdt dat lekker…. dakje open, muziekje aan,soepele over alle hobbels,automaatje dat schakeld,dus mijn linker arm kan lekker naar buiten blijven of mijn rechter op de armsteun, en veel vermogen…. Wat een heerlijke bak!
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Ik heb zonet ook ff een stukje gereden. Had al een week niet meer in mn BX gereden. Ik ga morgen misschien nog wat fotos maken.
Maar nu over jou fotos: mooie foto’s! Ik vind ze alleen wat blauw. Ik heb ff wat aangepast in photoshop: zie hier het voor en na resultaat:
Kan je heel simpel doen door auto color, auto levels en auto contrast (image>adjustments) te doen in photoshop
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
nu kijk ik al uit naar de foto’s waar de GTI is uitgerustmet achterspoiler
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Thanx voor de tip voor wat betreft photoshop. Die bewerkte versie ziet er inderdaad minder blauw (en dus mooier) uit. Ik zal eens aan de slag gaan..
Tja..die spoiler.. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik ‘em zonder mooier vind dan met. Maar zonder spoiler is dan weer niet origineel en dat probeer ik wel na te streven. Dilema’tje dus… Nu vliegen de rooie GTI achterkleppen me niet rond de oren, dus kan ik nog rustig bedenken wat ik doe.
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Heb je soms een Medion digitale camera? Die maken vaak erg blauwe foto’s!
De wagen ziet er mooi uit. Als je nog een spoiler zoekt ... bij mij staat er nog een in de garage. Voor 25 EUR mag je heb hebben, en het is in Apeldoorn. Dus niet zo heel gek ver van nijmegen!
Heb je trouwens de bollen gevult bij Chyparse of een andere garage?
easternnl schreef:Heb je soms een Medion digitale camera? Die maken vaak erg blauwe foto’s!
De wagen ziet er mooi uit. Als je nog een spoiler zoekt ... bij mij staat er nog een in de garage. Voor 25 EUR mag je heb hebben, en het is in Apeldoorn. Dus niet zo heel gek ver van nijmegen!
TinusTussengas kennende zoekt ie een (kant en klare) rooie klep met spoiler (zou ik ook doen : druk immers de prijs)
en ik heb het gevoel dat die spoiler van jou niet rood is
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
easternnl schreef:Heb je soms een Medion digitale camera? Die maken vaak erg blauwe foto’s!
Bedankt voor het aanbod!
Áls ik al een spoiler zou willen,dan idd het lieft eentje die nog aan de klep vast zit. Mede omdat mijn klep beschadigd is doordat ie er nogal lomp is afgesloopt. Maar mocht ik ooit intresse hebben dan weet ik je te vinden.
Ik heb afgelopen week bij Hegru in veldhoven mijn draagarmlagers laten vervangen,3 nieuwe bollen eronder gegooit en 2 laten vullen en mijn lhm vervangen. Tevens zijn ook de filters en de ketel gereinigd. Zie dit draadje voor verdere uitleg>>
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
@ TinusTussengas
ziet er netjes uit
is jou alvatar gemaakt op citroen-forum meeting?
want dan heb ik het vermoeden dat dat gele neusje op de achtergrond van mij is
Ja,klopt. Die foto is gemaakt op de Ci-Fo meeting. Ik heb ‘em niet zelf gemaakt,maar van een medeforummer gejat ops: Er stonden 2 gele Xara’s dus de kans is groot dat ie van jou is.
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
dan is dit jou BX denk ik
arjan_verkade schreef:dan is dit jou BX denk ik
hahaha! Klopt that’s me!
Mooie bak zeg! En wat hangen ze mooi recht…
Op die eerste foto’s lijkt het net of ie donkerrood is, dus dat doet die digicam wel leuk, donkerrood is namelijk veel zeldzamer dan Rouge Furio
Het lijkt zo zonder spoiler best een wolf in schaapskleren eigenlijk! De niet kenner zou denken dat je GTi logo’s op een 1.4 hebt geplakt
Nette Bx hoor!