tekening behuizing richtingaanwijzer o.i.d.
bxthomasbx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 51

- BX 1.9 TZI Break
Gepost: 23 november 2008 07:32 PM

beste lezer,

Nu ik het kastje uit elkaar heb gehaald en er van alles weg sprong desondanks ik voorzichtig ben geweest, weet ik niet meer hoe die in elkaar moet.
Dit alles had tot reden doordat het niet meer wou werken naar links aan te geven. nu zoek ik dus een tekening hoe die in elkaar moet of een nieuw werkend kastje / behuizing met hendel. iemand enig idee?

groeten,

thomas reneman

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 23 november 2008 09:22 PM
  [ # 1 ]

Als jij in groningen woont, dan kun je toch beter morgen op de fiets naar de sloop een nieuw stokje halen?

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11791

- Xantia TD SX
Gepost: 23 november 2008 09:34 PM
  [ # 2 ]

Yup, Franse Auto op de Gideonweg heeft nog een TZI liggen. Heb ik ook al spul uitgehaald. Clignoteurmeuk zit er dacht ik nog in. En anders stikt het er van de ándere BX-en.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook